Breaking news

195 de zile de antreprenoriat în timp real

loading...

Acum șapte luni, în aprilie, startups.ro lansa împreună cu Microsoft România programul Start&Grow. Patru start-up-uri erau selectate să primească, până la finalul anului, sprijinul celei mai bune echipe de antreprenori și specialiști din țară.

antreprenoriatÎntre timp, proiectele lansate de cei selectați în program au început să prindă contur și fiecare și-a găsit propriul ritm de dezvoltare. Afacerile selectate sunt deja pe propriul drum și au început să aibă primii clienți.

La intrarea în program, Marius Dan era singurul angajat al firmei sale și avea un business cu un concept interesant, “made to measure”. Acum are propriul brand, “Tudor. Personal Tailor”, coordonează o echipă formată din patru persoane și a îmbrăcat deja mulți clienți.

Din momentul în care Marius Tudosiei a servit primul client în Băcănia Veche au trecut deja două luni. Între timp, s-a dovedit că start-up-ul lui are un concept valid de business și că există o mulțime de clienți pentru experiența pe care o oferă Băcănia Veche. Urmează o perioadă importantă, dedicată rafinării și diversificării portofoliului de produse, creșterii listei cu furnizori și asigurării unui flux stabil de marfă, standardizării anumitor procese și menținerii aceleiași relații prietenești cu clienții băcăniei.

Frații Răzvan și Bogdan Hobeanu se află acum aproape de finalul unei prime etape extrem de importante pentru proiectul lor de business, Kenubi – prima verisiune a aplicației lor. Spre deosebire de celelalte start-up-uri din program, în cazul lor a fost nevoie de o lungă perioadă de cercetare și dezvoltare, mai ales că este vorba de un produs care se adresează pieței internaționale.

Deși deocamdată nu au organizat o lansare oficială, soții Alexandra și Stelian Sarlea au deschis ușile centrului medical Asteco Lifestyle încă din luna august, iar primii clienți nu au întârziat să apară. Start-up-ul lor are la bază o idee complexă, pentru implementarea căreia este nevoie de multă muncă și răbdare până la definitivarea conceptului și la câștigarea unui segment recurent de clienți. Însă, cei doi antreprenori au învățat din greșeli și acum trec printr-o perioadă de regândire și rafinare a conceptului, care îi va ajuta să se poziționeze și mai bine pe piață.

loading...
English English French French Italian Italian Romanian Romanian
>