Breaking news

134.000 de euro adunați în 80 de minute, în urma unui meci caritabil

loading...

În urma desfășurării unui meci amical în scop caritabil, între foștii fotbaliști români și o echipă formată din artiști și jurnaliști au fost adunați 134,000 euro, bani care vor merge la Spitalul Marie Curie din București.

GK7Z0665Transmis în direct la TVR 2, evenimentul Fotbal pentru viaţă a reuşit performanţa de aduna 134.000 de euro în 80 de minute. Aseară, pe stadionul Dinamo, la iniţiativa Fundaţiei „Salvaţi-vă îngerii” şi a Fundaţiei „Gheorghe Hagi”, Gheorghe Popescu, Gheorghe Hagi, Miodrag Belodedici, Ilie Balaci, respectiv Dan Bittman, Virgil Ianţu, Șerban Huidu, Robert Turcescu şi mulţi alţii au jucat Fotbal pentru viaţă. Fondurile strânse în urma acestui meci caritabil vor fi donate Spitalului de Pediatrie „Marie Curie” din Bucureşti.

„Mulţumesc tuturor românilor frumoşi care ieri au înţeles că doar împreună putem face ceva pentru copiii bolnavi de astăzi şi de mâine. Bilanţul aproximativ al evenimentului Fotbal pentru viaţă arată aşa: în total au fost cam 25.000 de sms-uri, ceea ce înseamnă aproximativ 50.000 de euro, 4.200 de euro din bilete, 80.000 din donaţii de la firme, companii şi oameni de afaceri, şi muuuuuuuuuuuuuuulte promisiuni pentru zilele viitoare. În 80 de minute, datorită TVR 2 am adunat 134.200 euro. Mulţumesc TVR! Mulţumesc Români! Continuaţi să donaţi în contul FundaţieiSalvaţi-vă îngerii!: RO11BRDE 410SV080 44 77 4100. Campania pentru construcţia noului spital de pediatrie Marie Curie continuă!”, a declarat Liana Stanciu, organizator al evenimentului caritabil, cea care, împreună cu Mihai Georgescu, patronează Fundaţia „Salvaţi-vă îngerii”.

Nu doar sumele adunate aseară demonstrează interesul românilor pentru partida amicală de fotbal. Şi cifrele de audienţă arată că telespectatorii au urmărit cu interes meciul de pe TVR 2. Astfel, pe intervalul 20.39 – 21.49, când a fost transmisă partida de fotbal, TVR 2 a înregistrat, la nivel naţional, o audienţă medie de 430.000 de telespectatori (rating mediu – 2,1 %). Pe target comercial (urban, 18-49), finalul meciului, când se executau loviturile de la 11 metri, a adus 3,6 puncte de rating postului TVR 2. Numărul maxim de telespectatori care au urmărit Fotbal pentru viaţă a fost atins la ora 21.33. La nivel naţional, 610.000 de telespectatori urmăreau în acel minut TVR 2, ceea ce corespunde unui rating de 3% şi 7,5% cotă de piaţă.

loading...

Cmentariile sunt închise