Breaking news

12 sfaturi care să te ajute să slăbești

loading...

Începeți cu cel mai bun început posibil în planul dumneavoastra de a pierdere în greutate cu aceste 12 sfaturi de dietă și exerciții fizice si in plus o recomandare de supliment natural de slabit numit Chocolate Slim pe care il poti gasi pe siteul official https://chocolateslimpret.ro

 

  1. Nu săriți peste micul dejun

Faptul ca nu consumi micul dejun nu te va ajuta să slăbești. In acest fel iti poti lipsi organismal de nutrienti esențiali și astfel poti ajunge să mananci mai mult pe parcursul zilei, deoarece vei simțiți senzatia de foame.

  1. Mănâncă mese regulate

Mâncarea la ore regulate în timpul zilei ajută la arderea caloriilor într-un ritm mai rapid. De asemenea, reduce tentația de a gusta din alimentele bogate în grăsimi și zahăr.

  1. Mănâncă o mulțime de fructe și legume

Fructele și legumele sunt sărace în calorii și grăsimi și bogate în fibre – 3 ingrediente esențiale pentru o pierderea în greutate de succes. De asemenea, conțin o mulțime de vitamine și minerale.

  1. Fii mai activ

A fi activ este esențial pentru a pierde în greutate și pentru a te menține in forma dorita. Pe lângă faptul că oferă o mulțime de beneficii pentru sănătate, exercițiile fizice pot ajuta la arderea excesului de calorii pe care nu le poți pierde doar prin dietă.

Găsiți o activitate de care vă bucurați și puteți să o încadrați în rutina dumneavoastra de zi cu zi.

  1. Consuma multa apa

Oamenii confundă uneori setea cu foamea. Puteți sfârși consumând calorii în plus atunci când un pahar de apă este cu adevărat ceea ce aveți nevoie.

  1. Mănâncă alimente bogate în fibre

Alimentele care conțin multă fibră te pot ajuta să te simți plin, ceea ce este perfect pentru a pierde în greutate. Fibra se găsește în alimentele din plante, precum fructe și legume, ovăz, pâine integrală, orez brun și paste, precum și fasole, mazăre și linte.

  1. Citiți etichetele alimentare

Să știi să citești etichetele alimentare te poate ajuta să alegi opțiuni mai sănătoase. Utilizați informațiile despre calorii pentru a descoperi modul în care un anumit aliment se încadrează în portia dumneavostra zilnică de calorii în planul de pierdere în greutate.

  1. Folosiți o farfurie mai mică

Folosind farfurii mai mici vă poate ajuta să mâncați porții mai mici. Folosind farfurii și boluri mai mici, este posibil să te obișnuiești treptat să mănânci porții mai mici, fără să-ți fie foame. Durează aproximativ 20 de minute ca stomacul să spună creierului că este plin, așa că mănâncă încet și încetează să mănânci înainte să te simți plin.

  1. Nu interzice alimentele

Nu interzice alimentele din planul tău de slăbit, în special pe cele care îți plac. Interzicerea alimentelor nu vă va face decât să le poftiți mai mult. Nu există niciun motiv să nu vă puteți bucura de un tratament ocazional, atât timp cât rămâneți în limita zilnică a caloriilor.

  1. Nu depozitati in casa mancare nesanatoasa

Pentru a evita ispita, nu puneți la dispoziție mâncăruri nesanatoase – cum ar fi ciocolată, biscuiți, crantanele și băuturi carbogazoase. În schimb, optează pentru gustări sănătoase, cum ar fi fructe, prăjituri nesarate de orez, prăjituri de ovăz, floricele nesarate sau neindulcite și suc de fructe.

  1. Reduceți alcoolul

Un pahar standard de vin poate conține atatea calorii cat o bucată de ciocolată. În timp, băutul in exces poate contribui cu ușurință la creșterea în greutate.

  1. Planifică-ți mesele

Încercați să vă planificați micul dejun, prânzul, cina și gustările pentru o intreaga săptămână, asigurându-vă că vă respectați cantitatea maxima calorica. S-ar putea să vă fie de ajutor să faceți o listă săptămânală de cumpărături.

loading...
English English French French Italian Italian Romanian Romanian
>