Breaking news

Tren blocat de 6 ore în gara din Câmpina

loading...

Un tren plin cu pasageri, aparținând companiei feroviare CFR Călători, staționează de șase ore în gara Câmpina. Nimeni din partea companiei nu a comunicat pasagerilor când va pleca trenul către Sighetu Marmației.

zapada.trenCoșmar pentru 100 de pasageri care și-au cumpărat bilet la trenul București Nord – Sighetu Marmației. Trenul Inter Regio trebuia să plece din Gara de Nord, sâmbătă seară la ora 18.05. Însă garnitura de tren a fost pusă în mișcare cu o întârziere de șase ore.

Odată ajuns la Câmpina, trenul a fost blocat pe linie din cauza vremii nefavorabile, unde staționează de mai bine de șase ore. Niciun reprezentant al CFR Călători nu le-a oferit călătorilor vreo informație cu privire la ora plecării trenului și nici nu s-a interesat de starea pasagerilor. Călătorii sunt revoltați de faptul că nimeni din Gara Câmpina nu comunică cu ei și îi lasă să stea ore în șir în vagoane. Din fericire, călătorii au parte de confort termic în tren, nefiind nevoiți să înghețe de frig. Trenul trebuia să ajungă la Sighetu Marmației la ora 03.16.

CFR Călători spune că din cauza ninsorii viscolite se circulă în continuare cu limitare de viteză de 50km/h pe tronsoanele Bucureşti – Ploieşti, Bucureşti – Feteşti şi Făurei – Ţăndărei, între staţiile Dudeşti – Spicu, iar pe secţiile CF Bucureşti Băneasa – Lehliu – Feteşti, Brăila – Făurei – Urziceni, Ploieşti – Adjud şi Ploieşti Sud – Urziceni – Ciulniţa – Călăraşi tractarea trenurilor este posibilă doar cu locomotive Diesel sau Electrice. Linia CF Ploieşti – Urziceni este închisă pe parcursul acestei nopţi, din cauza viscolului şi a sulurilor de zăpadă care depăşesc 1 m.

În cursul zilei de sâmbătă s-a intervenit cu utilaje şi forţă umană pentru deszăpezire pe 2 secţii de cale ferată Buzău – Făurei, între staţiile Buzău Sud – Cilibia şi pe Petroşani – Tg. Jiu, între staţiile Meri – Lainici.

Se intervine în continuare pentru deszăpezirea liniilor şi a macazurilor din staţiile de cale ferată unde zăpada viscolită se depune în strat gros, astfel încât îndrumarea trenurilor să se facă în condiţii de siguranţă.

Trenurile intră în Gara de Nord la un interval de 6 minute însă, şi la această oră, trenurile intră şi pleacă din Bucureşti Nord la un interval de 30-40 de minute din cauza zăpezii viscolite care acoperă macazurile, situaţie care necesită intervenţia pesonalului pentru a deszăpezi macazurile pentru fiecare tren în parte.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata