Breaking news

Topul reclamelor româneşti din 2009

loading...
0 1

“Alergătorii”, “Metro Love”, “Fără plastic ar fi fantastic” şi “Bădăranul de cinematograf” sunt lucrările câştigătoare la a şasea ediţie a BestAds, singurul festival de publicitate din Romania desfăşurat exclusiv online.

bestads_logoEdiţia a şasea a BestAds şi-a anunţat câştigătorii în urma a 11.188 de voturi şi a stabilit topul reclamelor româneşti ale anului trecut.

Pe lista scurtă a BestAds au intrat 45 de nominalizări, realizate de 20 de agenţii de publicitate autohtone pentru 28 de branduri diferite, la cinci categorii: Spot TV, Coloană sonoră a unui spot TV, Spot radio, Print şi Campanie.

La Spot TV a câştigat detaşat “Alergătorii” reclama creată de McCann Erickson pentru Dorna, care a adunat 22% din voturile secţiunii, iar la categoria Coloană sonoră a unui spot TV cea mai votată reclamă a fost “Metro love”, realizată de Publicis pentru Orange, care a strâns 27% din voturi. Brandul a marcat o premieră la BestAds, cu trei nominalizări la această secţiune.

În cadrul secţiunii Print publicul a premiat lucrarea “Fără plastic ar fi fantastic”, realizată de Next Advertising pentru Salvaţi Delta, în timp ce la categoria Spot radio, creaţia aflată pe primul loc – “Bădăranul de cinematograf”, spotul Propaganda pentru Radio Guerrilla,  s-a distanţat cel mai clar de următoarele clasate, cu 41% din voturi.

Tot Radio Guerrila a câştigat şi la secţiunea Campanie, produsul lor “Antimitocănie” adunând 31% din voturi.

BestAds este singurul festival de publicitate din Romania desfăşurat exclusiv online, fiind organizat de IQads – cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România, cu o audienţă medie de peste 150.000 de vizitatori unici luna. Consumatorii de publicitate sunt cei care aleg reclamele favorite ale anului precedent.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata