România face pod peste Dunăre la Brăila dar și peste Prut la Ungheni

loading...

România va construi un pod peste Dunăre, la Brăila și altul peste Prut, la Ungheni. Pe 23 aprilie, Compania Națională de  Autostrăzi și Drumuri Naționale a semnat studiile de fezabilitate pentru cele două poduri.

pod dunare ruseCompania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale a semnat pe 23 aprilie contractul pentru reactualizare studiu de fezabilitate pentru „pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila” cu Asocierea S.C. I.S.P.C.F. SA – S.C. E.D.IN SRL- S.C. S.T.E. SRL- SC PEGASO INGEGNERIA SRL .

Valoarea totală a contractului este de 5.635.643,87 lei fără TVA, finanțarea fiind în proporție de 85 %  din fonduri FEDR și 15 % fonduri de la Bugetul de Stat.

Obiectivul general este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a creea condițiile pentru creșterea volumului investițiilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Pe lângă importanța sa națională, proiectul Podul Suspendat peste Dunăre la Brăila va deservi în condiții optime, traficul de tranzit internațional, de mărfuri și persoane de pe teritoriul României.

Tot pe 23 aprilie, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA a semnat și contractul de servicii având ca obiect Elaborare Studiu de fezabilitate pentru „Pod peste Prut la Ungheni”.

Valoarea totală a acestui contract este de 785.728,51 lei  fără TVA, finanțarea fiind asigurată din  Bugetul de Stat.

Contractul a fost atribuit prin licitație deschisă operatorului economic S.C. EXPERT PROIECT 2002 S.R.L, având o durată de implementare de 12 luni de la data de începere a contractului.

Proiectul are ca scop realizarea unui pod peste Prut la Ungheni în vederea asigurării infrastructurii de bază necesară cererii de transport în creștere, asigurând un grad ridicat de siguranță a traficului rutier.

385 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*