Ministerul Dezvoltării şi Turismului cere lămuriri firmei care a creat brandul României

loading...

După scandalul declanşat ieri, la scurt timp după lansarea logo-ului de turism al României, Ministerul Dezvoltării şi Turismului a solicitat lămuriri firmei ce s-a ocupat de crearea brandului, cu privire la drepturile de autor asupra elementelor ce compun logo-ul.

logo.romaniaMinisterul Dezvoltării Regionale şi Turismului a solicitat astăzi asocierii THR ASESORES EN TURISMO, HOTELIERE Y RECREACION S.A./ TAYLOR NELSON SOFRES S.A., partenerul contractual în proiectul de realizare a brandului de turism al României, să ne comunice de urgenţă poziţia oficială faţă de informaţiile apărute în presă, cu privire la faptul că unul din cele 3 elemente ale reprezentării vizuale a brandului, respectiv izotipul, este asemănător în proporţie foarte mare, ca formă şi compoziţie, cu un alt loggo comercializat pe internet“, se arată în comunicatul de presă emis de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Ministerul  nu a efectuat nicio plată către THR-TNS şi nici nu va efectua plăţi în cadrul acestui contract, până la clarificarea acestor aspecte.

210 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*