În urma demersurilor exclusivNEWS.ro, Fan Courier a despăgubit clientul care primise un televizor cu ecranul spart

loading...

La cinci zile de când exclusivNEWS.ro a publicat articolul despre păţania unui tânăr din Giurgiu care a primit un smart tv cumpărat de pe olx.ro, cu ecranul spart deşi de la expeditor plecase intact, Fan Courier a decis să despăgubească clientul. 

tv spart de fan courierexclusivNEWS.ro a solicitat Fan Courier un punct de vedere cu privire la cazul tânărului din Giurgiu care a primit un televizor cu ecranul spart pentru care plătise 650 lei plus comision de transport.

Fan Courier a demarat în procedură de urgenţă, verificări interne pentru a afla în ce condiţii a fost transportat coletul. Compania precizează în răspunsul trimis exclusivNEWS.ro că de la expeditor coletul a fost preluat cu un ambalaj necorespunzător pe răspunderea expeditorului şi că în sistemul Fan Courier nu s-a înregistrat nicio urmă de deteriorare. Însă, pentru că toţi clienţii sunt importanţi pentru Fan Courier, compania a anunţat că a apelat la o înţelegere amiabilă cu clientul păgubit şi că îi va returna banii plătiţi pe televizor şi transport.

În cazul de faţă, am preluat un colet cu întocmire packing list şi cu menţiunea “pe răspunderea expeditorului”, deoarece produsul trimis nu era ambalat conform normelor FAN Courier. Am efectuat verificări în sistem şi nu avem înregistrat niciun status de deteriorare, destinatarul a semnat de primire şi a plătit rambursul fără nicio obiecţie privind ambalajul, ceea ce înseamnă că la momentul livrării ambalajul era intact, nu prezenţa urme de lovire, boţire etc. Pozele pe care dumneavoastră ni le-aţi trimis şi care au fost făcute de către destinatar, au fost realizate după deschiderea cutiei de carton şi după momentul livrării. Dacă ar fi fost o manipulare defectuoasă din partea curierului, coletul ar fi suferit deteriorări majore şi la exterior – cutia de carton ar fi trebuit să fie distrusă. Deoarece pentru noi sunt importanţi toţi clienţii şi pentru că ne dorim să avem cât mai mulţi clienţi mulţumiţi, vom soluţiona amiabil această reclamaţie“, a declarat în exclusivitate pentru exclusivNEWS.ro, Roxana Magopet, Manager Marketing &PR Fan Courier.

Roxana Magopet a mai declarat pentru exclusivNEWS.ro, faptul că compania Fan Courier a făcut în ultima perioadă investiţii majore pentru a elimina deteriorările coletelor în timpul manipulării şi transportului către clienţi.

FAN Courier prestează servicii de curierat rapid, livrare door-to-door. Cu alte cuvinte, preluăm un colet intact şi apoi îl livrăm la adresa indicată de expeditor, de asemenea intact. În situaţia în care în momentul livrării se constată că ambalajul prezintă urme vizibile de lovire, ambalajul fiind afectat, se întocmeşte un proces verbal de constatare în care se menţionează starea ambalajului şi detalii despre marfă deteriorată. Orice reclamaţie survenită ulterior momentului livrării privind integritatea coletului, nu se poate imputa FAN Courier, acesta nemaifiind în custodia noastră. Mai exact, odată predat destinatarului, nu putem ştii ce şocuri suferă coletul. În cazul în care ambalajul este intact şi constatarea nu se face în prezenţa unui reprezentant FAN, nu se poate certifica dacă deteriorarea a fost creată de factori care ni se pot imputa. Pentru a evita situaţii neplăcute ce implică deteriorarea conţinutului, recomandăm clienţilor noştri să respecte modalităţile de ambalaj recomandate : https://www.fancourier.ro/cum-să-ambalezi-corect/ . Suntem conştienţi că manipularea coletelor reprezintă unul din punctele cheie ale serviciilor noastre şi am făcut investiţii majore pentru a elimina deteriorările. În acest sens, am achiziţionat 2 benzi de cartare care sortează automat coletele pe destinaţii şi rollcontainere care să confere produselor o protecţie suplimentară în maşinile de traseu. Va asigurăm că nu este vorba de neasumarea responsabilităţii şi nici nu ne ascundem în spatele unor proceduri. Cu siguranţă orice societate are la baza anumite reguli şi proceduri de funcţionare astfel încât activitatea să se desfăşoare în condiţii optime“, a mai declarat Roxana Magopet pentru exclusivNEWS.ro.

Este cel de-al patrulea caz rezolvat amiabil de Fan Courier, prin despăgubirea clientului, ca urmare a demersurilor jurnalistice făcute de exclusivNEWS.ro.

fan courier despagubire

4965 1
loading...
One Comment

Lasă un comentariu

*

*

  • Liviu
    29 May 2017 at 09:43 -

    Exact cum am patit eu in urma cu 4 ani !