Breaking news

Ieșirea din Bucureşti pe Autostrada A3, inaugurată după patru ani de aşteptări

loading...

Cei 3,3 kilometri ai Autostrazii A3 din zona metropolitană a Capitalei, între strada Petricani și Centura București, au fost inauguraţi vineri seară, la căderea întunericului, după patru ani de aşteptări. 

AKTOR, filiala de construcție a grupului ELLAKTOR, a finalizat secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500, a Autostrăzii A3 București – Brașov, ultima parte esențială care face legătura cu rețeaua națională de drumuri, permițând accesul direct din strada Petricani către Ploiești și facilitând în mod semnificativ interconexiunea Municipiului București cu restul țării.

Secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500, a Autostrăzii București – Brașov, având un buget de 128.999.489,05 LEI, constă într-o autostradă de 3,325 km cu cinci intersecții, două pasaje superioare și un pod peste Valea Saulei și este proiectată și construită pentru a spori siguranța rutieră.

Proiectul intitulat «Proiectare și Execuție, finalizare Autostrada București – Brașov, Secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500» a fost co-finanțat de către Statul Român și Uniunea Europeană și a fost implementat sub supravegherea CNAIR.

Reprezentanții CNAIR au recepționat lucrările la sectorul de autostradă București – Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) – km 3+325, Nod Centură București și Nod Moară Vlăsiei.

Cei 3,3 km se vor alătura altor circa 3,2 km deja finalizați, din apropierea strada Popasului și până la Centură. În total, cei circa 6,5 km de la Centură și până în șoseaua Petricani vor avea câte trei benzi pe sens (fără bandă de urgență) și două noduri: la intersecția cu Popasului și un sens giratoriu la intersecția cu strada Gherghiței.

La intersecția cu Șoseaua Petricani autostrada se va termina într-o intersecție în „T” semaforizată, cu bretele dedicate pentru virajul la stânga, atât de pe autostradă, cât și de pe Șoseaua Petricani.

Alexandros Exarchou, Directorul General Executiv al AKTOR, a mulțumit României pentru încrederea longevivă pe care o are în societate pentru a realiza proiecte de infrastructură exigente și importante și a făcut următoarea declarație:Este o adevărată onoare pentru AKTOR să prezinte încă un proiect important de infrastructură care să îmbunătățească rețeaua națională de autostrăzi din România. Având 17 ani de prezență în țară, AKTOR este dedicat nu numai să realizeze construcții solide și fiabile, dar cel mai important, legături trainice de încredere reciprocă. Suntem mândri să oferim astăzi încă un alt proiect care susține dezvoltarea și aduce valoare vieții cotidiene a oamenilor și așteptăm cu nerăbdare să contribuim în continuare la consolidarea infrastructurii din România.

Proiectarea și execuția acestui sector de autostradă au fost făcute de Asocierea Aktor – EuroContruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fără TVA.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata