Frunza din logo-ul de turism al României, copiată de pe net

loading...

Nici nu s-a lansat bine noul brand de țară pentru turismul românesc că au și apărut acuzații cum că frunza din logo ar fi furată de pe net.

logo.romaniaFrunza, unul dintre elementele principale din noul logo al campaniei Ministerului Turismului, care promovează turismul în România, seamănă izbitor cu logoul unui proiect de transport internaţional, conform Realitatea TV.

green_leaf_logo

Brandul turistic al României, cu sloganul “explore the Carpathian garden”, care a fost lansat joi la Shanghai, invită la explorarea “grădinii carpatice” în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism.

Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare, care seamănă izbitor cu cel al Change Transport care este un proiect englezesc, de autobuze ecologice.

Aceeaşi frunză poate fi regăsită şi pe banner-ul unei campanii a OLTCHIM S.A .

logo.oltchim

Firma care s-a ocupat de crearea acestui brand este THR TNS.

Elena Udrea, Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, a declarat, joi, la Shanghai, că autorităţile se află în legalitate în ce priveşte respectarea drepturilor de autor în realizarea brandului turistic al României.

2251 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*