Breaking news

Fan Courier a despăgubit un client care s-a ales cu lustrele sparte, după demersurile făcute de exclusivNEWS.ro

loading...
0 113

O companie de materiale electrice, scule si accesorii electrice si electrocasnice din Bacău a apelat la Fan Courier pentru a livra către un client din Piteşti, lustre importate din Polonia. Dacă din Polonia şi până în România, lustrele au ajuns intacte, din Bacău şi până la Piteşi, prin Fan Courier, lustrele au ajuns făcute praf.

Compania din Bacău a ambalat lustrele în cutii de carton şi a precizat agentului Fan Courier, când acesta a venit să le ridice, că în interior există conţinut fragil: lustre.

“Pe AWB a fost mentionat ca produs Lustra, iar ambalajul,pe langa cel original, pentru globuri a fost extra împachetat cu folie izopren si poilstiren expandat. Lustrele sunt din Metal masiv, doar globurile sticla. Se vede clar ca au fost înţepate, izbite şi puse sub ceva enorm de greu (turtite foarte adânc)”, a delcarat Iacobuţă Ioan Alexandru, directorul companiei din Bacău.

După ce lustrele au ajuns sparte la clientul din Piteşti, compania din Bacău a contactat Fan Courier pentru explicaţii. În loc de despăgubiri, reprezentanţii Fan Courier au spus că ei nu îşi asumă nicio vină pe motiv că lustrele au fost ambalate necorespunzător.

După ce exclusivNEWS.ro a solicitat un punct de vedere Fan Courier, compania a recunoscut că a greşit şi a acceptat să despăgubească clientul.

“Ne vom asuma răspunderea pentru faptul că la expeditor curierul a încălcat procedura şi a ridicat coletul deşi avea ambalaj necorespunzător. Urmează procedurile legale de despăgubire de care se vor ocupa cei din Customer Service. Tot ei ţin legătura permanent cu clientul“, a delcarat pentru exclusivNEWS.ro Roxana Magopet, Manager Marketing &PR Fan Courier.

 

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata