Culmea tupeului la Tarom | Purtătorul de cuvânt, Georgeta Dinu vrea daune morale de 50.000 de euro

loading...

Georgeta Dinu angajată în mod ilegal în 2013 în funcția de șef compartiment comunicare și purtător de cuvânt al Tarom, a dat în judecată compania aeriană după ce perioada de ”probă” expirase. Nemulțumită de faptul că nu a mai fost ținută în brațe în mod ilegal, Dinu a dat în judecată Tarom și a cerut daune morale de 50.000 de euro.

georgeta dinu - taromTupeu fără margini la Tarom. Georgeta Dinu aflată în continuare în mod ilegal în funcția de purtător de cuvânt la Tarom, încasează lunar 130 de milioane de lei.

Purtătoarea de cuvânt a companiei Tarom, Georgeta Dinu i-a cerut socoteală managerului privat Christian Heinzmann pentru încetarea primului contract de muncă la sfârșitul perioadei de probă. Chiar dacă este remunerată cu o leafă de aproximativ 13.000 de lei/lună, suma necesară plății alocaților pentru 158 de copii sau echivalentul a 16 salarii minime, Georgeta Dinu a chemat în judecată Tarom pentru desfacerea contractului de muncă în anul 2013.

Potrivit unui raport al Corpului de Control al Ministerului Transporturilor la Tarom, finalizat în decembrie 2014, managerul Christian Heinzmann avea obligația de a acționa pentru îndeplinirea măsurilor dispuse privind nerespectarea procedurilor de angajare.

În capul listei de ilegalități se numără reangajarea Georgetei Dinu, șef compartiment comunicare, în luna mai 2014. Mai mult, nu a contat pentru nimeni din compania Tarom că la data reangajării Georgetei Dinu, respectiv 6 mai 2014, în funcția de șef compartiment comunicare, aceasta se afla în litigiu de muncă cu operatorul aerian.

Georgeta Dinu a avut primul contact cu Tarom în 20 mai 2013, angajarea s-a făcut fără a fi respectate procedurile de angajare și recrutare, find numită pe funcția de manager proiect cu un salariu negociat, de 11.985 lei.

Începând cu data de 3 iunie 2013, Georgeta Dinu este numită șef compartiment comunicare. Membrii Consiliului de Administrație de la acea vreme fiind nemultumiți de activitatea șefei de la comunicare, au hotărât încetarea raporturilor de muncă, la sfârșitul perioadei de probă, adică la data de 9 septembrie 2013.

Șefa comunicării din Tarom a chemat în judecată compania solicitând repunerea în situația anterioară și daune morale de 50.000 euro.

“Nemulțumită de respectiva decizie, Georgeta Dinu a formulat cerere de chemare în judecată a companiei Tarom, solicitând instanței repunerea părților în situația anterioară, acordarea drepturilor salariale și daune morale de 50.000 de euro”, conform raportului Corpului de Control.

Culmea tupeului…!! După ce te angajează Tarom fără concurs și cu un salariu echivalent unui pilot cu multe ore de zbor, sau al unui director, te transformi în victimă și ceri …daune morale!

Norocul companiei Tarom a fost că Tribunalul București a respins pretențiile purtătoarei de cuvânt.

Al doilea ,,bal mascat’’ din Tarom având-o în centrul atenției pe nimeni alta decât Georgeta Dinu șefa de la comunicare!

Dată afară după perioada de probă în septembrie 2013, Georgeta Dinu a fost reangajată în luna mai 2014.

„Invocându-se o hotărârea Consiliului de Administrație din 22.04.2014, prin care s-ar fi aprobat reangajarea Georgetei Dinu, în realitate, prin respectiva hotărâre se aproba demararea acțiunii de recrutare pentru poziția de șef compartiment comunicare și NU reangajarea Georgetei Dinu pe acea funcție”, se precizează în raportul Corpului de Control.

Angajată a doua oară, Georgeta Dinu a fost încadrată „la gradul 11 de salarizare al Grilei Hay, cu toate că nu exista la acea dată și nici în prezent o astfel de grilă în companie.

În continuare, Georgeta Dinu deține în prezent funcția de purtător de cuvânt al Tarom. Cu toate acestea, Georgeta Dinu a rămas cu salariul corespunzător funcției de șef compartiment din martie 2015, când s-a desființat postul.

Prin urmare, Tarom o plătește în continuare, iar purtătoarea de cuvânt acționează în instanță exact pe cel care o plătește și îi oferă loc de muncă.

În raportul Corpului de Control al Ministerului Transporturilor se precizează că atât angajarea cât și reangajarea au fost făcute prin încălcarea normelor și reglementărilor de recrutare și ocupare a posturilor iar salariile au fost stabilite discriminatoriu, raportat la salariile angajaților din companie, fără a se ține cont de nivelul și responsabilitățile postului (șef compartiment) și nici de nivelul de salarizare existent în companie pentru poziții similare.

raport corpul de control

1469 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*