Clujean despăgubit de Fan Courier în urma unei anchete exclusivNEWS.ro

loading...

Un tânăr din Cluj Napoca a fost despăgubit de Fan Courier în urma unei anchete realizate de site-ul de știri exclusivNEWS.ro. Clujeanul a fost despăgubit de compania de curierat pentru că primit o saltea murdară și cu ambalajul rupt de jumătate. 

fan courier - baniFlorin a apelat la serviciile Fan Courier pentru a primi de la Făgăraș la Cluj, o saltea. Dești compania spune pe site-ul oficial că face livrarea coletelor în maxim 36 de ore de la ridicarea de la expeditor, tânărul clujean a fost nevoit să aștepte opt zile ca să primească salteaua, timp în care a tot cerut informații despre colet, unde se află și de ce nu mai ajunge la destinație. După opt zile de așteptări, e-mail-uri și telefoane, Florin a avut neplăcuta surpriză să constate că salteaua era și murdară și cu ambalajul rupt pe jumătate.

În data de 09.11.2015 a fost preluat de la Expeditor din localitatea Făgăraș un colet conținând o saltea de pat marca Dormeo dimensiune 90×200 cm care urma a fi livrat către Destinatar – Florin în localitatea Cluj-Napoca. Până în data de 14.11.2015 nu am primit nici o informație legată de situația transportului, iar după mai multe apeluri telefonice s-a constatat că coletul era în depozitul dvs. din Cluj-Napoca. Operatorul care mi-a comunicat că s-a găsit coletul mi-a spus și faptul că ambalajul este “puțin” deteriorat și salteaua “prăfuită” și dacă accept produsul ca atare (am primit totodată și poze ale coletului așa cum se găsea la acea dată în depozitul Fan Courier). Am transmis faptul că voi accepta sau nu, primirea numai după ce vizualizez în mod direct starea produsului. Mi s-a transmis faptul că sâmbătă la acea oră nu se poate face livrarea. În data de 16.11.2015 (după 7 zile de la expediere), în jurul orei 8.45 mi-a fost adus la adresă, coletul în starea care se poate vedea în pozele atașate. Având în vedere că: Nu s-au respectat termenele de livrare din condițiile specificate de către dvs. (24-36 ore); Produsul a fost ambalat corespunzător de către Expeditor (altfel nu ar fi fost preluat de către curier); Starea deplorabilă iî care se prezintă produsul după transport (nu este vorba de praf, asa cum spunea colega dvs., ci de urme negre de materii grase și pete care par a fi de rugină); Faptul ca produsul nu este prevăzut cu fețe detașabile sau interschimbabile, Vă solicit înlocuirea de urgență a produsului deteriorat exclusiv din vina Fan Courier  (cu un produs identic sau similar al aceluiași producător) și livrarea acestuia la adresa de reședință a subsemnatului specificata mai sus, pe cheltuiala exclusivă a Fan Courier”, a scris Florin în plângerea adresată Fan Courier.

În loc de rezolvare a problemei, reprezentanții Fan Courier i-au transmis oficial că ei nu își asumă nicio vină pentru felul în care a ajuns la destinație coletul și că vina aparține expeditorului pentru că nu ar fi ambalat corespunzător salteaua.

”Stimate client, Vă informăm că expediția cu AWB nr. 83187233, ridicată în data de 09.11.2015 de la Dumitru – Făgăraș pentru Florin – Cluj-Napoca, s-a deteriorat datorită ambalajului necorespunzător (saltea ambalată în folie de plastic fără niciun element de protecție). Menționăm că prin predarea expediției la FAN Courier, expeditorul acceptă implicit condițiile prestatorului și răspunde de ambalarea corespunzătoare a mărfii – informație existentă în contract, precum și pe site-ul nostru oficial www.fancourier.ro. Având în vedere cele iterate mai sus, FAN Courier nu își asumă responsabilitatea pentru deteriorarea expediției”, a fost răspunsul primit de Florin de la Fan Courier în urma reclamației depuse.

După ce a văzut că nu are cu cine discuta și că cei de la compania de curierat nu vor să îl despăgubească, Florin a transmis redacției exclusivNEWS.ro problema cu care se confruntă.  În urma demersului jurnalistic realizat de redactorul șef exclusivNEWS.ro, Fan Courier și-a asumat responsabilitatea pentru deteriorarea saltelei și a decis să-l despăgubească pe Florin.

”FAN Courier îşi asumă responsabilitatea şi va acorda despăgubiri clientului care a sesizat redacţia dvs. Clientul a fost contactat de către compania noastră şi i s-a comunicat faptul că va fi despăgubit cu valoarea integrală a pagubei. Este un incident regretabil, cauzat de nerespectarea în totalitate de către unul dintre colaboratori a regulamentului care stă la baza ridicării şi livrării coletelor, situaţie care va fi analizată intern în perioada imediat următoare”, a declarat Roxana Magopeţ, Director Marketing Fan Courier, pentru exclusivNEWS.ro.

Florin urmează să primească suma de 660 lei, atât cât a solicitat ca și contravaloare a saltelei deteriorate.

Este al doilea caz pe care exclusivNEWS.ro îl prezintă și în urma căruia Fan Courier își recunoaște greșeala și despăgubește clientul.

saltea distrusa fan courier

1021 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*