Client Vodafone, despăgubit de companie după intervenția exclusivNEWS.ro

loading...

Un client al companiei de telefonie, Vodafone România, a reușit să-i rezolve problema pe care o reclama de câteva săptămâni, doar după ce a apelat la exclusivNEWS.ro. În urma demersurilor jurnalistice efectuate de site-ul de știri, clientul a primit răspuns favorabil la problema sa.

vodafone romaniaVodafone, una dintre cele mai mari companii de telefonie mobilă din România, activează cu de la sine putere, extraopțiuni pentru clienții săi, și culmea, uită să îi și anunțe de acest lucru.

Un tânăr, client al companiei a apelat la exclusivNEWS.ro după ce angajații Vodafone au refuzat să-i rezolve problema, deși i-au înregistrat plângerea și l-au notificat că revin cu răspunsul în câteva zile.

Tânărul avea o extraopțiune de roamnig în fiecare zi, care era 3 euro, dar din 2015 după ce a fost contactat de companie, i-au făcut o oferă de 1,5 euro la roaming.

Numai că între timp, i-au dezactivat oferta fără să-l anunțe și l-au taxat dublu la roaming.

Este vorba de roming în fiecare zi. Şi înainte era la 3 euro. Dar în 2015 m-au sunat cei de la ofertare şi mi-au făcut o oferta de abonament şi pe lângă asta au spus că roming în fiecare zi este la 1.5 euro. Eu îl aveam activ la 3 euro. Am acceptat să îl modifice la 1.5 euro. Şi tot atunci mi-au spus că vorbesc nelimitat în roaming că aşa am abonamentul cu nelimitat. Doar că mă taxează 1.5 euro pe zi ori până la ora 23.59 minute ora României. Şi acuma când am verificat dacă mai este activă mi-au spus că da tot la 1.5 euro dar mai bine să sun mâine că sunasem la ora 22.30 în dată de 17.01.2016. Am revenit în 18.01.2016 şi mi-au confirmat că este la 1.5 euro. Când m-am întors în ţară totul a fost bine până am dat cost control în data de 24.01.2016 şi am observat că am fost taxat de 2 ori. Am sunat la ei şi au spus că nu mai este valabilă oferta respectivă şi din cauza aceea apar erori, angajatul Vodafone a spus că se interesează şi revine cu un telefon. În data de 25.01.2016 a revenit şi a spus că nu mai este oferta şi eu am spus dar odată activată rămâne aşa până renunţ eu. Şi am întrebat-o dacă mai am nelimitat în roaming şi a spus că nu. Dar eu am spus că aşa mi s-a spus când am activato în ianuarie 2015. A zis că pot să fac sezizare să se asculte convorbirea de atunci. Am fost de acord şi am spus să rămână aşa, la 1,5 euro, până nu se rezolvă sesizarea. Am primit un SMS de la Vodafone în care îmi spunea următoarele: Bună ziua. Am înregistrat pentru dvs. cererea nr. 14020898. Termenul de rezolvare este de 7-8 zile lucrătoare. Mulţumesc, Gabriela Vodafone, data de 25.01.2016. Şi nici până azi nu am primit răspuns. Însă, cei de la Vodafone au modificat opțiunea după convorbirea din 25.01.2016, DANA PINTILICU a făcut modificarea de opțiune fără acordul meu. Convorbirea a fost la ora 14.10-14.20 aprox din 25.01.2016. Şi nici până azi nu au sunat. În data de 02.02.2016 am plecat din nou din România şi m-au taxat  cu 3 euro euro. Zilnic îi sun şi dau din colţ în colţ şi spun că i-au trimit sms au lăsat şi feedback şi mail persoanei care se ocupă de sesizare şi că mă sună în cursul zile. Şi nici până acuma 10.02.2016 ora 21.16 minute nu au sunat”, este mesajul trimis de clientul Vodafone, către exclusivNEWS.ro.

Redactorul șef exclusivNEWS.ro a solicitat pe 10 februarie, un punct de vedere, companiei Vodafone, cu privire la această speță. Surpriza a fost că a doua zi, clientul a fost sunat de cei de la Vodafone și i-au rezolvat rapid problema spunându-i că s-a creat o confuzie și că el avea dreptate în reclamația depusă.

”M-au sunat pe 11 februarie și au spus că a fost o confuzie și ca am avut dreptate. Era exact cum am spus eu. Nelimitat în roaming și netul din abonament la 1.5 euro pe zi”, a precizat Marius pentru exclusivNEWS.ro, bucuros că și-a rezolvat problema cu Vodafone.

698 1
loading...
One Comment

Lasă un comentariu

*

*

  • Liviu
    13 February 2016 at 12:46 -

    Bravo omule !!!