Client Fan Courier, țepuit de o angajată a companiei. La trei zile după țeapă, angajata și-a dat demisia

loading...

Un tânăr din Brașov a fost țepuit de o angajată a companiei Fan Courier din Brașov. Neatenția l-a costat pe tânăr aproximativ 150 de lei. După ce i-a luat banii clientului, deși coletul nu era cu ramburs, și nici nu i-a emis chitanță pe suma plătită, angajata și-a dat demisia și dusă a fost.

angajata fan courier - teapaNeatenția și naivitatea l-a costat scump pe un tânăr brașovean. Bucuros că i-a sosit repede comanda de la un magazin online, cu placa video de care avea nevoie urgent, tânărul a luat o țeapă de aproximativ 150 de lei de la o angajată a companiei Fan Courier. Tânărul plătise placa video online pe site-ul magazinului de produse IT, însă nu se confirmase plata. Astfel că a doua zi când i-a sosit coletul, curierul de la Fan Courier i-a cerut să facă plata acestuia deși nu figura ca și ramurs. Neatent, tânărul a plătit. Abia luni, 11 ianuarie, brașoveanul a aflat că a fost țepuit și că femeia care îi livrase coletul și-a dat demisia de la Fan Courier și că este de negăsit. Așadar, prinde corbul scoate-o cohii!!!

În data de 7 ianuarie 2016 am făcut o comandă de la pcgarage.ro pentru o placă video în valoare de 143,38 lei. Plata o efectuasem online, lucru încă neconfirmat la acea ora. Coletul a venit a doua zi în jurul orei 13:30, prin Fan Curier. Curierul, profitând de neatenţia mea, mi-a cerut încă odată suma de 143,38 de lei pentru a-mi putea livra coletul. Am plătit respectivă suma. Din păcate, curierul, pus pe fapte, nu mi-a dat chitanţă sau vreo dovadă pentru plata efectuată (recunosc greşeală mea de a nu cere chitanţă, însă consider că  s-a profitat de neatenţia mea, chitanţele fiind eliberate fără a cere acest lucru). Luni, încercând să recuperez suma, am sunat la PcGarage. Aceştia mi-au confirmat că nu trebuia să plătesc nimic curierului, plata efectuându-se online. Mi s-a spus aşadar să contactez firma Fan Curier. Am sunat acolo, ei spunând că angajată şi-a dat demisia, luni, 11 ianuarie 2016! Nu ştiu dacă este adevărat, sau doar încearcă să-şi acopere fapta, însă mi se pare dubios faptul că înşelăciunea a avut loc vineri, şi imediat următoarea zi lucrătoare, angajată nu mai poate fi contactată. Am apelat la bunul simt să-mi furnizeze nişte date de contact, nume telefon al curierului. Nu am reuşit însă, motivând că dacă nu am chitanţă nu pot face nimic… Le-am explicat că ei acoperă un caz de înşelăciune, fiind clar că dacă aveam chitanţă, nu se ajungea până acolo. Mai departe, am făcut plângere la ANPC, urmând să fac plângere la poliţia locală, deoarece am dovadă că plata a fost efectuată online. Îmi recunosc vina de a fi neatent, însă nu consider că ar trebuie să profităm de acest lucru la tot pasul. Dacă pe colet ai ramburs 0, nu ceri din nou banii…”, a declarat tânărul păgubit de angajata Fan Courier, pentru exclusivNEWS.ro.

În urma solicitărilor făcute de exclusivNEWS.ro la Fan Courier cu privire la această reclamație, Roxana Magopet a declarat că tânărul va primi suma de bani cu care a fost înșelat de fosta angajată a companiei.

”Angajata care a făcut livrarea coletului de la pcgarage.ro, pe 8 ianuarie, și-a dat demisia pe data de 11 ianuarie 2016. Potrivit procedurilor interne, dacă mai era angajata Fan Courier aceasta era testată la poligraf și până la finalizarea anchetei interne era suspendată din activitate. Întrucât nu mai este angajata companiei, și nu mai avem cum să dovedim dacă a comis sau nu o astfel de faptă, am decis să-l despăgubim pe client cu suma care acesta o reclamă. În cel mai scurt timp cu putință clientul va fi sunat de colegii de la Brașov pentru a veni să ridice suma de bani”, a declarat Roxana Magopet, Director de Marketing la Fan Courier.

Tânărul din Brașov a precizat că este pentru prima dată când întâmpină astfel de probleme cu Fan Courier, după o lungă perioadă în care a colaborat foarte bine cu compania de curierat.

Brașoveanul vrea ca angajata care l-a țepuit să fie trasă la răspundere. În urma anchetei jurnalistice, exclsuivNEWS.ro a aflat că angajata care l-a țepuit pe brașovean se numește Alexandra Martin.

Tânărul a recunoscut-o pe aceasta din fotografiile pe care le puteți vedea atașate în articol. Dacă ați întâmpinat o problemă similară cu această doamnă în perioada în care aceasta lucra la Fan Courier, așteptăm să ne contactați pe adresa de e-mail: stiri@exclusivnews.ro.

Acesta este al treilea caz prezentat de exclusivNEWS.ro care are un final fericit după ce a reclamat o problemă cu Fan Courier.

Clujean despăgubit de Fan Courier în urma unei anchete exclusivNEWS.ro.

Client Fan Courier, despăgubit de companie în urma unei anchete exclusivNEWS.ro.

martin alexandraalexandra martin

1009 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*