Breaking news

Circ la privatizarea CFR Marfă. Băsescu și Ponta își pasează responsabilitatea

loading...

Continuă contrele între Băsescu și Ponta pe marginea privatizării CFR Marfă. Președintele spune că CSAT nu avizează privatizări ale companiilor de stat.

basescu - ponta - cfr marfaRăzboiul între palatele Victoria și Cotroceni, pe marginea privatizării CFR Marfă se transformă într-un circ ieftin gen Oltchim-Dan Diaconescu.

Administrația Prezidențială, prin vocea purtătorului de cuvânt, Bogdan Oprea îl contrazice pe Ponta, cu privire la faptul că CSAT ar fi avizat deja trei privatizări ale unor companii de stat.

De la intrarea în vigoare a Legii nr. 415 din 27 iunie 2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării și până în prezent, CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea procesului de licitație, acest lucru neintrând în atribuțiile CSAT. Președintele României, domnul Traian Băsescu, îl invită pe ministrul interimar al Transporturilor și prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, să nominalizeze cele trei contracte de privatizare care, potrivit domniei sale, au primit avizul CSAT. De asemenea, ministrul interimar al Transporturilor și prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, este invitat să-și asume responsabilitatea care decurge din funcțiile pe care le îndeplinește în derularea privatizării companiei CFR Marfă SA. Având în vedere că domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta consideră că procesul de privatizare a CFR Marfă SA desfășurat până în prezent este un succes, domnul președinte Traian Băsescu îl roagă pe domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta să depună toate eforturile necesare pentru ca această privatizare să nu se transforme într-un nou eșec de tip «Oltchim» care a afectat grav și salariații și compania Oltchim și economia națională”, se arată în comunicatul de presă al Administrației Prezidențiale, semnat de Bogdan Oprea.

Luni, Băsescu atrăgea atenția că Ponta tărăgănează semnarea contractului de privatizare al CFR Marfă cu GFR, compania care a câștigat licitația. Tot luni, Băsescu preciza faptul că Gruia Stoica, câștigătorul licitației, aleargă după bani pe la bănci ca să plătească cele 200 de milioane de euro licitate pentru CFR Marfă.

Miercuri, Guvernul Ponta a aprobat ordonanța de guvern privind privatizarea CFR Marfă și a trimis actul spre aprobare la CSAT.

Joi, Ponta a declarat la Sibiu, că: dacă CSAT nu va aviza privatizarea CFR Marfă, nu facem privatizarea, planul B este management privat, restructurarea companiei şi încercarea de a o aduce acolo unde era în 2008, adică pe profit, înainte să fie fraudată de PDL.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata