Breaking news

CFR SA se chinuie să scoată vagoanele care au căzut în râpă în zona viaductului Cârcea

loading...

Echipele de intervenţie ale CFR SA, se chinuie de o săptămână să scoată din râpă, vagoanele căzute în zona viaductului Cârcea, unde în data de 12 august 2018 a deraiat un tren aparținând operatorului de marfă Grup Feroviar Român.

Echipele de intervenție ale CFR SA au lucrat pentru degajarea zonei de materialul rulant (locomotiva și vagon) deraiat rămas suspendat pe pod. Deoarece în zonă nu se poate interveni cu macaraua feroviară, este nevoie de intervenția cu o macara rutieră de mare tonaj (600 tone).

Au fost parcurse toate etapele și s-a finalizat contractarea unei firme care va realiza lucrările de înlăturare a materialului rulant aflat pe firul I al viaductului Cârcea, în vederea eliminării pericolelor existente constituite de aceste vehicule feroviare (locomotivă și vagon) si redeschiderea circulației feroviare pe firul II între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine. În prezent se execută lucrările de realizare a unei platforme, care este necesară montării și poziționării macaralei de mare tonaj, urmând apoi să fie adusă și montată macaraua pe poziție. Lucrările propriu-zise de înlăturare a materialului rulant aflat pe fir I al viaductului Cârrcea vor fi terminate până la data de 4 septembrie 2018. Menționăm că după degajarea zonei unde s-a produs evenimentul (firul I), circulația feroviară va putea fi reluată pe firul II, în condiții de siguranță“, transmite compania CFR SA.

În data de 12 august 2018 un tren, aparținând operatorului de marfă – Grup Feroviar Român (GFR),a deraiat pe firul I al viaductului Cârcea, prin depășirea de către mecanicul de locomotivă a semnalului de circulație aflat pe culoarea roșie. Trenul a intrat pe firul I de circulație, pe distanta Malu Mare – Banu Maracine, pe care accesul era interzis pentru circulația trenurilor, întrucât era închis pentru efectuarea lucrarilor de reparație capitală. Locomotiva și un vagon al trenului au deraiat și au rămas suspendate pe pod, iar 6 vagoane din compunerea trenului s-au răsturnat în valea traversata de viaductul Cârcea.

După evaluarea  primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulația trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare  Caracal – Piatra Olt – Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova – Caracal.

S-a luat măsura devierii circulației trenurilor pe ruta ocolitoare, pentru efectuarea în totalitate a operațiunilor de înlăturarea a materialului rulant (locomotivă +vagon) aflat pe viaduct, pe firuI I, în condiții  de maximă siguranță.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata