Brandul turistic al României a fost lansat la Shanghai

loading...

România și-a lansat în cadrul Zilei Naționale de la Expo  Shanghai 2010, brandul turistic intitulat ”Explore the Carpathian Garden”.

logo.romaniaProiectul de brand  este iniţiat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului find finanţat din fonduri europene prin Programul Operaţional Regional 2007-2013 şi are ca obiectiv crearea unei imagini pozitive şi creşterea atractivităţii României în străinătate.

Brandul turistic este susţinut de un element grafic puternic ancorat în natura şi tradiţia românească, completat de o invitaţie adresată publicului ţintă. Simbolul grafic sugerează varietatea formelor de relief specifice României şi trimite la elementele primordiale pamânt-apă, natură sălbatică, aventură, dinamism. ”Explore the Carpathian Garden” se constituie într-o invitaţie adresată tuturor celor care doresc să descopere “cărări neumblate” cu natură neatinsă, cultură autentică şi tradiţii străvechi.

Brandul turistic al României, realizat de asocierea THR-TNS, a fost conceput pe baza unei ample cercetări de piaţă desfăşurate în România şi în cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franţa şi Ungaria.

După lansarea internaţională a brandului va urma campania de comunicare şi promovare a României ca destinaţie turistică, mergând pe coordonatele oferite de cercetarea efectuată pe pieţele ţintă şi folosind identitatea vizuală aferentă brandului.

326 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*