200 milioane lei, profit pentru Dacia, în 2009

loading...

Deși anul 2009 a fost un an de criză, construcorul auto de  la Mioveni a înregistrat un profit net de 230,8 milioane lei, cu 3,7% mai mult decât în 2008.

sandero-gri-bazaltProgramul ”rabla” din Germania a fost unul dintre motivele creșterii economice înregistrate de  grupul  auto Dacia-Renault, în 2009. Peste 200.000 de automobile marca Dacia au fost vândute în Europa Occidentală în 2009, marca Sandero și Logan fiind foarte apreciate de către europenii din vestul continetului.

La finele anului trecut, potrivit situaţiei patrimoniale, creanţele Automobile Dacia se ridicau la 851,99 milioane de lei, din care creanţele comerciale însumau 651,02 milioane de lei, în timp ce datoriile totalizau 1,51 miliarde de lei, cea mai mare parte, de 96%, fiind reprezentate de cele comerciale. Automobile Dacia are un capital social de 2,54 miliarde de lei, controlat în proporţie de peste 99% de Renault.

În 2009, Dacia a vândut 311.282 de maşini, în urcare cu 20,5% faţă de 2008, însă vânzările din România au coborât cu peste 50%, la 41.862 de autovehicule, potrivit datelor anunţate de companie în ianuarie.

854 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*