1,5 milioane euro prejudiciul la banca din Brașov

loading...

Numărul păgubiților de la Brașov crtește de la o zi la alta iar pejudiciul se ridică la 1,5 milioane euro. Banca a început să efectuze plăți ctre o parte din clineții păgubiți.

crediteuropebankConducerea băncii  Credit Euro Bank, a decis să o suspende pe Directoarea de operațiuni până la finalizarea anchetei interne, pentru a se stabili unde s-au evaporat banii clienților.

Dacă miercuri era vorba de o pagubă de aproape 250.000 de euro, joi reprezentanţii băncii au spus că prejudiciul a ajuns deja la 1,5 milioane de euro.

Peste 200 de persoane au luat miercuri cu asalt sucrusala brașoveană pentru a cere lămuriri cu privire la situația conturilor bancare. Procurorii și poliţiştii braşoveni au demarat o anchetă în urma sesizărilor depuse de către o parte din clienții păgubiți. Aceștia își vor putea recupera prejudiciul fie în urma depunerii unei cereri către bancă în care solicită restituriea integrală a sumei de bani, fie printr-o plângere la OPC fie le mai rămâne ultima cale dar și cea mai lungă și anevoioasă li anume să dea în judecată banca.

Procurorii DIICOT au decis arestarea pentru 24 de ore a Directoarei de operațiuni de la sucursala Credit Europe Bank.

Directoarea de operaţiuni de la sucursala braşoveană a Credit Europe Bank rostogolea banii deponenţilor de doi ani de zile, dintr-un cont în altul, pentru a acoperi sumele pe care le-a băgat în buzunar

Agenda în care directoarea de operaţiuni a sucursalei braşovene a Credit Europe Bank ţinea evidenţa sumelor încasate de la clienţi, fără niciun act, este speranţa anchetatorilor pentru a putea reconstitui traseul dispariţiei a peste 1,5 milioane de euro.

La unitatea bancară respectivă a fost pusă la punct, timp de doi ani de zile, o adevărată piramidă, o rostogolire a banilor dintr-un cont în altul, pentru a nu se băga de seamă delapidarea. Directoarea, membră în conducerea sucursalei, a profitat de buna credinţă a unor cunoscuţi, care i-au înmânat sume mari de bani chiar în biroul său de la bancă. În schimb ea le dădea doar o hârtie care atesta faptul că pe numele lor a fost deschis un cont, şi nicidecum că în acel cont ar fi existat şi bani

Practic, banii au fost luaţi din conturile celor care depuseseră bani la casierie, utilizând procedura normală în astfel de situaţii. Aceste rostogoliri nu le putea face de una singură, chiar dacă era director de operaţiuni. Pentru a scoate bani din conturile altor persoane, a recurs la complicitatea altor funcţionari bancari şi a apelat la fals şi uz de fals.

Oficialii BNR au dat asigurări că toți clienții păgubiți își vor primi integral sumele din conturi, întrucât fiecare bancă este asigurat și pentru astfle de evenimente.


388 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*