Analiză asupra locurilor de muncă pentru agenții de vânzări

loading...

În ultima vreme, ca agent de vânzări în România ai din ce în ce mai multe oportunități de a obține un loc de muncă stabil sau un part-time job.

agenti de vanzari publicitate onlineAnul 2014 a continuat să înregistreze un trend ascendent în ceea ce privește locurile de muncă pentru agenții de vânzări. Pentru că economia românească și-a revenit în bună măsură, iar afacerile înregistează din nou profituri semnificative, piața de publicitate din România este una dintre cele mai avantajate la ora actuală.

Există mai multe domenii în cadrul cărora sunt necesari agenții de vânzări, cu sau fără experiență, care să știe să prezinte serviciile potențialilor clienți. În cadrul analizei de față ne vom ocupa de specificul pieței de publicitate de la noi.

Având în vedere că fiecare firmă sau companie de producție publicitară este specializată pe diferite sectoare de activitate, un agent de vânzări poate desfășura simultan aceeași muncă în beneficiul mai multor entități de acest fel, ceea ce îl avantajează inclusiv pe el personal.

În urma discuțiilor cu potențialii clienți, agentul de vânzări poate constata că persoana care dorește să-și dezvolte afacerea solicită servicii asigurate de entități diferite. Astfel încât clientul să fie mulțumit, iar cererilor sale să li se răspundă într-un timp cât mai scurt și cu eficiență, agentul de vânzări îi poate facilita accesul la întreaga gamă de servicii, în funcție de firmele de producție publicitară la care acesta este colaborator sau angajat.

O persoană care are un loc de muncă stabil își poate asuma în același timp și un part-time job, desfășurat în cadrul aceluiași program de lucru, însă vizând ramuri diferite ale producției publicitare. Iată, de pildă, exemplul oferit de către cei de la 7donkeys.eu, care în schimbul unui contract pentru servicii de webdesign, plătesc agentului de vânzări un comision de 20 la sută din valoarea totală. Ceea ce înseamnă că orice persoană care își propune, ca în decurs de o lună, să identifice opt clienți doritori ai câte unui website de prezentare (business) în valoare de 500 de lei, la finalul acelei luni agentul de vânzări primește 800 de lei, echivalentul salariului minim pe economie. Iar acest venit poate fi alăturat salariului de bază de la locul de muncă deținut în baza contractului încheiat pe durată nedeterminată.

Această situație este în beneficiul tuturor părților implicate în colaborare. În primul rând, clientul este mulțumit că îi sunt îndeplinite dorințele. În al doilea rând, firma la care agentul de vânzări lucrează cu un contract de muncă se bucură de experiența unui profesionist cu un portofoliu de clienți din ce în ce mai mare. În al treilea rând este avantajată echipa care oferă part-time job-ul, în exemplul de mai sus 7donkeys.eu. Dar cel mai important, împlinirea deplină o are agentul de vânzări care la sfârșitul lunii merge acasă cu două venituri, câștigate în cadrul aceluiași orar de lucru.

Desigur, oferta 7donkeys.eu se adresează și celor care caută o activitate de sine stătătoare. De fapt, oferta lor sună astfel: ” Vrei un part-time job? Îl ai chiar în acest moment. 7donkeys.eu are nevoie de agenți de vânzări! Primești un comision de 20 la sută din valoarea fiecărui serviciu de webdesign sau de grafică, solicitate de clientii pe care ii aduci. Nu ai nevoie de nimic altceva decat de clienti. Nu ti se cere experienta, nu sunt necesare studii anume, nu conteaza ce particularitati ai. Conteaza sa aduci clienti!” Scurt și la obiect. Iar astfel de oferte apar din ce in ce mai des.

Între domeniile producției publicitare, accesibile inclusiv prin intermediul 7donkeys.eu, se numără, layout-ul pentru tipărituri (așezarea în pagina), furnizarea de conținut pentru publicații online sau tipărite, grafica vectorială, montajul și editarea video. Mai multe detalii găsiți aici.

Așadar, cu un minim efort, avantajele financiare pentru agenții de vânzări aflați în căutarea unui part-time job care să le sporească veniturile lunare este garantat în condițiile actuale ale industriei publicitare din România.

Marius Lumen

1951 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*