Dinu Pescariu a cucerit Cupa Academiei de Golf „Demis Papillon” și Adline Solutions 2015

loading...

Cupa Academiei de Golf „Demis Papillon”, eveniment de tradiție în lumea golfului amator din Europa de Est, organizată în parteneriat cu Adline Solutions, a fost câștigată de Dinu Pescariu. Aflat la a cincea participare în tuneul Academiei DPGA, fostul tenismen a reușit un rezultat de 79 lovituri, față de cele 72 de lovituri posibile ale terenului.

Dinu Pescariu_golfCupa Academiei de Golf „Demis Papillon” a atras anul acesta 72 de jucători din mai multe țări ale lumii, printre care România, Bulgaria, Marea Britanie, Germania, Coreea de Sud, Elveția, Rusia și Franța. Este pentru a treia oară în ultimii șapte ani, când un român câștigă acest turneu de golf, Dinu Pescariu alăturându-se lui Nicolae Kovacs și Bruno Negoiță, câștigătorii ultimelor două ediții.

“Cupa Academiei de Golf Demis Papillon crește în importanță de la an la an. Anul acesta, am mutat turneul pe terenul de la Tracian Cliffs, cel mai spectaculos din regiune, iar asta a adus o reală provocare pentru competiție. Mă bucur că un român a câștigat și în acest an competiția. Asta mă motivează să lucrez și mai mult cu golferii din țară, pentru a crește acest sport frumos, dar puțin cunoscut”, a declarant Demis Papillon, fondatorul Academiei.

În paralel cu turneul de seniori, s-a desfășurat și cel pentru juniori, o competiție intrată în tradiție și care, în timp, a format jucători, care acum au performanțe importante în concursuri internaționale. Ediția de anul acesta a fost  împărțită pe trei divizii valorice pentru seniori, dar a inclus și o categorie destinată doamnelor, unde câștigătoare a fost Mirela Blasius, și una juniorilor.

„Le mulțumesc atât jucătorilor, cât și partenerilor fără de care această competiție nu s-ar putea desfășura, ediția din acest an având ca partener principal compania Adline Solutions, companie care oferă de soluții complete pentru producția publicitară”, a declarat Demis Papillon.

Cupa Academiei a oferit premii în valoare de 10.000 de lei și a fost susținută de AdLine Solutions, ca partener principal, și de Best BusinessTravel, Cramele Oprișor, Lenovo.

453 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*