Breaking news

Calorii arse prin Yoga

loading...

In timp ce puteti cu siguranta sa scapati de kilograme facand in mod regulat yoga, adaugand yoga la antrenamentul obisnuit nu este o garantie ca veti pierde in greutate. Pare o contradictie, insa adevarul este ca a scadea in greutate facand yoga, depinde de numarul de calorii pe care le consumati zilnic.

Calorii arse facand yoga
Numarul de calorii pe care il veti arde facand yoga se bazeaza pe greutatea corporala si durata antrenamentului. Daca cantariti 80 de kilograme, veti arde aproximativ 75 de calorii in 30 de minute, conform studiilor efectuate. Ridicati durata antrenamentului la o ora si veti arde aproximativ de doua ori mai multe calorii. Prin urmare, daca aportul dumneavoastra caloric ramane constant si adaugati o ora de yoga la rutina zilnica, ar trebui sa incepeti sa slabiti incet, incet.

Calorii necesare pentru pierdere in greutate
Numarul de calorii pe care le consumati este la fel de important, daca nu chiar mai mult. Pentru a pierde in greutate, trebuie sa ardeti mai multe calorii decat consumati, bineinteles. Nutritionistii afirma ca o rata sanatoasa de scadere in greutate este de 1kg pe saptamana, pe care majoritatea oamenilor le pot realiza prin arderea cu 500 de calorii mai mult decat numarul consumat zilnic. De exemplu, puteti reduce aportul caloric cu 200 de calorii si puteti arde o cantitate suplimentara de 300 de calorii zilnic, facand yoga timp de o ora, pentru a pierde aproximativ 1kg saptamanal.

Tot ceea ce aveti nevoie este o saltea yoga.

Yoga vs. alte exercitii
In timp ce puteti pierde in greutate facand yoga si controland cu grija consumul caloric, veti arde mai rapid calorii prin alegerea altor forme de exercitii fizice. Cu toate acestea, doar pentru ca efectuati antrenamente mai mari de ardere a caloriilor nu inseamna ca veti pierde mai multa greutate, mai ales daca consumati prea multe prin prisma alimentatiei avute. O varianta bune este multiTrainer inSPORTline, un accesoriu multifunctional ce presupune antrenarea muschilor cu ajutorul propriei greutati.  Un sistem simplu, dar foarte eficient, potrivit pentru toate tipurile de utilizatori, cu o eficienta ridicata si costuri reduse.

Cel mai bun antrenament de pierdere in greutate
Indiferent de antrenamentul pe care il alegeti, cel mai bun mod de a pierde in greutate este sa alegeti un regim pe care sa il puteti mentine pe termen lung. Includeti yoga in programul de scadere a greutatii, daca doriti, dar comutati regulat programul de antrenament pentru a include o varietate de exercitii cardiovasculare si de formare a rezistentei. Asadar luati o saltea aerobic si timp de 30-60 de minute efectuati exercitii aerobice cu intensitate moderata, insa nu uitati si de antrenamentul de forta pentru cel putin doua zile pe saptamana pentru pierderea efectiva in greutate.

Controlul caloriilor
Reducerea consumului caloric este o componenta cheie a pierderii in greutate, mai ales daca yoga este sursa principala de exercitii fizice. O strategie buna pentru a ajuta la controlul caloriilor include consumul de apa inainte de masa, consumul de legume la fiecare masa, pastrarea unui jurnal alimentar si cresterea consumului de alimente sanatoase bogate in proteine, cum ar fi albusul, pieptul de pui la gratar, fructe de mare, carne de vita foarte slaba , lapte cu continut scazut de grasimi sau lapte de soia, iaurt grecesc fara grasimi, branza de vaci cu continut scazut de grasimi si leguminoase.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata