Cătălin Botezatu și Horia Tecău, promovează litoralul românesc din postura de brand ambasadori

loading...

Un designer și un tenismen promovează Stațiunea Mamaia în calitate de brand ambasadori. Cătălin Botezatu este noul brand ambasador al Stațiunii Mamaia. Celebrul designer promovează alături de proaspătul campion de la Wimbledon, Horia Tecău, litoralul românesc. Cele două vedete, una din lumea modei, alta din cea a tenisului, au fost cooptate în programul de promovare a litoralului românesc de către Corina Martin, Președintele Asociaţiei Litoral –Delta Dunării.

corina martin - botezatuDouă nume cu greutate pe plan național și internațional se implică activ în promovarea turismului pe litoralul românesc.

După ce în 2014 l-a cooptat în proiect pe Horia Tecău, constănțean la origini, numindu-l Brand Ambasador pentru Litoral, în acest an, Corina Martin îl numește Brand Ambasador și pe designerul Cătălin Botezatu. Astfel că designul și sportul își dau mâna pentru promovarea litoralului românesc sub marca Asociaţia Litoral –Delta Dunării.

Botezatu și-a luat rolul de Ambasador în primire pe 1 mai 2015, odată cu startul sezonului estival pe litoral când Asociaţiei Litoral –Delta Dunării a organizat Parada Litoralului.

„Sunt onorat că doamna Corina Martin m-a desemnat ambasador al staţiunii Mamaia. Sunt un susţinător al acestei staţiuni şi, nu în ultimul rând, a ceea ce înseamnă turism în România şi dezvoltarea turismului pe acest litoral minunat, care trebuie promovat mult mai mult. Fac orice pentru a promova staţiunea Mamaia. Mulţi vor alege şi în acest an această staţiune pentru că este cea mai frumoasă staţiune, este staţiunea în care oamenii vin să se distreze“, a afirmat Cătălin Botezatu la startul Paradei Litoralului.

Horia Tecău, proaspăt câștigător al turneului de dublu de la Wimbledon, apare în filmul de promovare al staţiunii Mamaia.

El este întâiul ambasador al litoralului românesc pentru că este din Constanţa, iar când agenda sa îi va permite va participa la evenimentele organizate de Asociaţia Litoral” a declarat preşedintele Asociaţiei Litoral –Delta Dunării, Corina Martin.

Asociaţiei Litoral –Delta Dunării se implică activ în promovarea litoralului românesc prin susținerea mai multor evenimente ce se desfășoară în această vară la malul mării.

Pe 6 iulie, Asociaţia Litoral-Delta Dunării a devenit oficial Team Sponsor al echipei României pentru Cupa Davis. România va juca în perioada 17-19 iulie 2015, la Idu Constanța, barajul cu Slovacia. Prin intermediul acestui eveniment, Asociaţiei Litoral –Delta Dunării va promova Mamaia şi Sat Vacanţa.

Astfel că Horia Tecău revine pentru trei zile pe litoralul românesc pentru a juca în Cupa Davis, pentru România, în meciul de dublu, alături de Florin Mergea.

Asociaţiei Litoral –Delta Dunării promovează litoralul atât în România cât și în țări precum Turcia și Israel. Pe 6 iulie a aterizat pe Aeroportul din Constanța prima aeronavă care a adus 165 turiști israelieni pentru a-și petrece vacanța în stațiunile Mamaia Năvodari și Eforie.

Asociaţiei Litoral –Delta Dunării va mai promova litoralul românesc și la evenimente precum Mamaia Strong Man, Mamaia Music Awards, Selfie în Mamaia, Mamaia Laser Kids, Ziua Marinei, Festivalul Antic Tomis, Color Run, Parade Mamaia Style și Fashion Summer Festival.

Potrivit statisticilor oficiale, românii au cumpărat pentru 2015, până în prezent, cu 25% mai multe vacanțe în perioada de early booking pe litoralul românesc comparativ cu anul trecut.

Față de 2014, numărul turiștilor care au venit pe litoral, în perioada 1 mai – 31 iunie 2015, a crescut cu 5%. În Mamaia, există deja trei hoteluri vândute în totalitate pentru vârful de sezon.

corina martin - horia tecau

1063 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*