Caravana “Dăruieste timp, donează sânge” vine din nou în Sun Plaza, pe 09, 10 şi 11 Octombrie

loading...

Zeci de bucureşteni sunt aşteptaţi la intrarea principală a Sun Plaza Shopping Center să doneze sânge în cadrul campaniei organizate de către Sun Plaza şi Asociaţia React, cu sprijinul Centrului de Transfuzie Bucureşti şi Regina Maria. Acţiunea se desfaşoară în perioada 09 – 11 octombrie 2015, intre orele 09:00 – 13:00.

A4_LandscapeDin cauza crizei actuale din spitale, în ceea ce priveşte cantitatea de sânge, prea puţini oameni primesc sângele de care au nevoie. Uneori, în cazul unei intervenţii chirurgicale, pacientul alege să-si autodoneze sânge. Deseori, cei care donează  sunt rude sau prieteni ai pacientului.

Sângele donat cu aceasta ocazie va fi folosit pentru salvarea pacienţilor supuşi unor intervenţii chirurgicale sau pentru cei care au nevoie de transfuzii de sânge.

Pe parcursul celor trei zile ale campaniei „Dăruieşte timp, donează sânge” vor putea dona simultan cate doua persoane la fiecare 30 de minute în unitatea mobilă şi alte două persoane în spaţiul amenajat în policlinica  Regina Maria. Recoltarea de sânge va fi realizată de personal specializat, medici şi asistente de la Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti, in condiţii de siguranţă şi folosind instrumente de unică folosinţă. La fiecare donare se vor recolta aproximativ 450 de ml de sânge, care vor fi ulterior utilizaţi in spitalele din Bucureşti pentru pacienţii supuşi unor intervenţii chirurgicale sau pentru cei care au nevoie de transfuzii de sânge.

La finalul procesului, Sun Plaza va pune  la dispozitie donatorilor si o zona special amenajata, pentru a se reface, langa unitatea mobila amplasata pe esplanada Sun Plaza de la intrarea principala, din Soseaua Oltenitei.

Înainte de a dona, celor interesaţi li se recomandă consumarea unui mic dejun normal cu legume şi fructe, fără multe proteine şi grăsimi.

Este dovedit faptul că donarea de sânge, pe langă principalul beneficiu de a salva vieţile omeneşti, contribuie şi la îmbunătăţirea sănătatii donatorului. În urma donării, sângele este împrospătat, imunitatea organismului creşte, iar riscurile de paralizie şi de accident vascular se reduc cu aproximativ 30%.

Campania „Dăruieşte timp, donează sânge” face parte din strategia de CSR a Sun Plaza Shopping Center şi se adresează tuturor bucureştenilor interesaţi să contribuie printr-un gest umanitar la salvarea vieţilor omeneşti.

Mai multe despre condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a dona, dar şi despre beneficiile donatorilor, gasiti pe www.sun-plaza.ro şi www.facebook.com/Sun.Plaza.Shopping.Center si pe www.pentruviata.com.

Sun Plaza Shopping Center, aflat în sudul capitalei, este un proiect dezvoltat şi deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria. În prezent proiectul este administrat de CBRE România. Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza oferă peste 140 de magazine internaţionale şi locale precum: Cora, Leroy Merlin, H&M, Zara, opţiuni de divertisment asigurate de complexul cinematografic Cinema City ce deţine 15 ecrane, o zona dedicată pentru bowling, o terasă de vară aflată la înălţime şi numeroase restaurante cu bucătărie variată.

Sun Plaza deţine o suprafaţă închiriabilă de 81,000 m2 şi peste 210.000 de m2 suprafaţă construită. Centrul are o capacitate de 2,000 de locuri de parcare gratuite şi dispune de o legătură excelentă la sistemul de transport public cu acces direct la reţeaua de metrouri, autobuze şi tramvaie. Legătura cu staţia de metrou Piaţa Sudului se face printr-un pasaj subteran cu o ofertă comercială diversificată.

S IMMO AG: Fiind prima companie de investitii în real estate listată la bursa din Austria, S IMMO AG înseamnă expertiză, un portofoliu puternic şi profit în creştere din 1987. Compania investeşte atât în proprietăţi comerciale (birouri, retail, hoteluri), cât şi în proprietăţi rezidenţiale în 4 regiuni (Austria, Germania şi Europa Centrală şi de Sud-Est). Acţionarii principali ai S IMMO AG sunt Erste Group şi Vienna Insurance Group. Pe piaţa din România, portofoliul companiei include hotelul de 4 stele Novotel, Sun Plaza Shopping Center şi Sun Offices.

CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG), companie listată la S&P 500, cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firmă de servicii comerciale imobiliare din lume (conform veniturilor din anul 2012). Compania are aproximativ 37.000 de angajaţi (excluzând afiliaţii) şi deserveşte proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin  intermediul celor peste 300 de birouri din întreaga lume (excluzând afiliaţii). CBRE oferă consultanţă strategică şi executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietăţilor,  servicii corporatiste, managementul proiectelor, proprietăţilor şi altor facilităţi, consultanţă în materie de credite ipotecare, estimare şi evaluare, planuri de dezvoltare, managementul investiţie, precum şi cercetare şi consultanţă. Pentru mai multe  informaţii: www.cbre.ro.

Asociatia React este o organizatie neguvernamentala ce participa semnificativ la dezvoltarea celor patru piloni ai unei comunitati prospere: sanatate, educatie, economie sociala si dezvoltare comunitara. Suntem printre cele mai premiate organizatii neguvernamentale din Romania, cu 14 premii de excelenta nationale si internationale castigate in ultimii ani. Implementam proiecte integrate, care produc schimbari majore in viata oamenilor prin sprijin competent si implicare activa. In cei noua ani de la infiintare, am contribuit la schimbarea vietii unui numar de aproximativ 100.000 de romani si am salvat peste 200.000 de vieti omenesti. React are filiale in 5 orase din tara si o echipa de 50 de angajati si peste 200 de voluntari. www.asociatiareact.ro (de confirmat, adaugam diacritice ulterior)

Reţeaua de sănătate REGINA MARIA este reţeaua de sanatate din România, cu peste 3000 de angajați și colaboratori, în cele 22 de locații proprii din Bucureşti şi din ţară. Și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului de unități medicale prin intermediul cărora deservește peste 1,2 milioane de pacienți retail. Totodată, REGINA MARIA are un portofoliu de aproximativ 300.000 de abonamente corporate. În cifre, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA înseamnă: 22 locații proprii, 4 spitale, 2  maternități, 5  campusuri medicale, 5 centre de imagistică, 11 laboratoare acreditate, bancă proprie de celule stem și peste 180 de policlinici partenere în țară. www.reginamaria.ro

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați  andreea.popa@pandorrastyle.ro .

1263 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*