Breaking news

”Vin din Basarabia”, o campanie marca Digi 24

loading...

Televiziunea de știri a RCS&RDS, Digi 24, lansează campania națională “VIN DIN BASARABIA”, dedicată acordului de liber schimb dintre Republica Moldova și Uniunea Europeană.

vin din basarabiaÎn perioada 18-24 noiembrie Digi 24 difuzează zece ample materiale jurnalistice, al căror scop final este acela de a arăta telespectatorilor săi imaginea completă a Republicii Moldova, drumul anevoios pornit în anii 1990 şi evoluţia de până acum.

Pe 28 şi 29 noiembrie, la Vilnius, Republica Moldova semnează Tratatul de liber schimb cu Uniunea Europeană, iar Digi24 va fi prezentă la semnarea actului.

Pentru vecinii de peste Prut documentul care va fi parafat la Vilnius este unul dintre cele mai importante acte semnate în istoria recentă şi promite cea mai mare deschidere a ţării către Occident.

Campania “Vin din Basarabia”, marca Digi24, îşi doreşte să le ofere telespectatorilor toate informaţiile de care au nevoie despre vecinii lor. Totodată, prin intermediul acestui demers jurnalistic, Digi24 își propune să arate ce a făcut România pentru Republica Moldova în ultimii ani, ce poate face pentru o integrare deplină a moldovenilor în structurile şi viaţa Uniunii, dar şi ce rol a jucat în atragerea Chişinăului de partea Vestului.

Toate materialele care vor fi difuzate în această săptămână conţin date şi analize pe care telespectatorii nu le-au mai auzit, de exemplu, că România a cumpărat o treime din marfa exportată de Republica Moldova în U.E anul trecut.

Personalităţi ale vieţii publice din Republica Moldova şi susţinători ai aderării acesteia la Uniunea Europeană vor participa, la finalul campaniei, la o dezbatere deschisă despre rolul Moldovei în Europa.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata