Suneria Matei revine la B1 TV din 23 februarie

loading...

Sorina Matei, acoperitul în presă al SRI, revine pe micul ecran la B1 TV, din 23 februarie, după o pauză de două săptămâni de concediu, luat forțat după dezvăluirile Elenei Udrea. Protejata lui Băsescu a spus într-un interviu acordat HotNews, că Sorina Matei ar fi plătită direct de Niro, la solicitarea lui Florian Coldea, șef interimar la SRI.

sorina matei - b1 tvDe luni 23 februarie, ora 20.00, Sorina Matei revine în grila de programe a B1 TV cu emisiunea ”Actualitatea românească”.

„Pentru toți cei care aveau emoții în acest sens, așteptarea a luat sfârșit. Nicio conspirație mondială, nici Elena Udrea sau Traian Băsescu și nici măcar celebra pisică “Lipici”, vinovată pentru deteriorarea mijloacelor fixe ale Antenei 3 n-au reușit să împiedice revenirea Sorinei Matei pe ”sticla” de la B1 TV, unde va fi plătită, ca și până acum, din încasările pentru publicitatea difuzată pe post. Ne-a impresionat până aproape de lacrimi (dar nu chiar până acolo) grija pe care o poartă, deopotrivă oameni politici și colegi jurnaliști, postului nostru de televiziune. Că e de vânzare, că e în insolvență, că e finanțat de X și de Y, persoane nefrecventabile. Existăm, deci deranjăm. În pleiada de acuzații care ni se aduc, răsărite în spațiul public în ultimele zile precum mandatele de arestare ale politicienilor, revine în mod obsesiv chestiunea finanțării B1 TV. Suntem convinși că o echipă de băieți deștepți, specializați în depistarea firmelor fantomă din Panama, va elucida și acest mister și-l va împărtăși tuturor, eventual cu un share pe Facebook. Dar, foarte important, și cu PROBE. Ceva din care să reiasă, de exemplu, de ce ar fi mai onorabil Dan Voiculescu și mai puțin onorabil Nicolae Dumitru. Altfel, dacă cineva e interesat, cu bună credință, de sursele de finanțare ale B1 TV, poate consulta informațiile de la Ministerul Finanțelor. Sau se poate uita pur și simplu la B1 TV să vadă ce clienți difuzează publicitate. Apropo, Nicolae Dumitru a “finanțat” și Antena 3 în 2013-2014 cu publicitate. Se pune că a fost pentru propagandă băsistă?”, precizează B1 TV, într-un comunicat de presă remis exclusivNEWS.ro.

553 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*