Breaking news

România TV rămâne fără siglă. CNA a somat posul tv să nu mai utilizeze marca RTV

loading...

România TV a fost somată public, joi, de către CNA să nu mai utilizeze marca RTV, în caz contrar riscă să rămână fără licența de emisie. Decizia vine ca urmare a solicitării Realitatea Media de a interzice utilizarea mărcii, urmare a hotărârii Tribunalului București.

rtvCNA a trimis joi, o scrisoare către România TV prin care obligă televiziunea deputatului PSD, Sebastian Ghiță să-și schimbe sigla.

Solicitarea vine la câteva ore după ce Realitatea Media a anunțat că a depus o plângere penală pe numele președintelui CNA, Laura Georgescu care nu a pus în aplicare decizia Tribunalului București cu privire la faptul că marca RTV nu mai poate fi folosită de postul de știri România TV.

Realitatea Media a câştigat în instanţă suspendarea utilizării mărcilor RTV şi NOI FACEM REALITATEA de către companiile SC Ridzone Computers SRL şi SC RTV Satellite Net SRL.

Instanţa a admis că publicul a fost indus în eroare, confundând cele două posturi de televiziune: Analiza comparativă între mărcile anterioare RTV aparţinând SC Realitatea Media SA şi numele postului de televiziune RTV difuzat de pârâţi relevă că numele RTV este identic din punct de vedere semantic, fonetic şi auditiv cu mărcile anterioare […] înregistrate de SC Realitatea Media SA, fiind utilizate pentru produse – servicii identice.

Decizia Tribunalului Bucureşti trebuia aplicată până la soluţionarea acţiunii intentate de Realitatea Media companiei lui Sebastian Ghiță.

În urmă cu două săptămâni SC RIDZONE COMPUTERS SRL ŞI SC RTV SATELLITE au fost obligate de instanţă să suspende de îndată utilizarea mărcii RTV. Aceeaşi decizie a tribunalului dă dreptul Realitatea Media să emită programe pe frecvenţa RTV.

Instanţa a decis că RTV a preluat fraudulos identitatea postului de ştiri Realitatea TV, în 26 octombrie 2011. Tribunalul Bucureşti a admis că, în urma furtului de identitate de către RTV, Realitatea Media a suferit pierderi financiare constante, care au dus la intrarea companiei în insolvenţă.

RTV a copiat grafica postului Realitatea TV şi a folosit imaginile de arhivă ale cărui proprietar unic este Realitatea Media. În plus, a fost folosită în mod fraudulos şi extensia portalului online, aparţinând Realitatea Media, precizează realitatea.net.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata