Breaking news

Realitatea TV acuză Kantar Media că falsifică audiențele tv

loading...

Realitatea TV acuză compania Kantar Media care se ocupă cu măsurarea audiențelor tv în România, că măsluiește rezultatele și cere o anchetă în acest caz.

realitatea tv - audiente kantar mediaScandal în audiovizualul românesc. Realitatea TV spune că măsurătorile Kantar Media sunt anormale, acuzâd compania că măsluiește rezultatele.

Potrivit măsurătorilor oficiale Kantar Media, timp de 45 de minute postul de știri Realitatea TV nu ar fi fost urmărit de niciun român, lucru practic imposibil.

Realitatea Media spune că în cursul zilei de luni: potrivit datelor de audiență oficiale furnizate de Kantar Media, niciun telespectator din publicul comercial nu ar fi urmărit Life Time News cu Amedeo Ene. Asta chiar dacă, la nivel naţional, Realitatea TV era urmărită de zeci de mii de telespectatori, înregistrând aproape un punct de rating şi o cotă de piaţă de 3,1. De asemenea, aceleaşi date arată că în mediul urban, ochii a sute de mii de români au fost aţintiţi pe programul al cărui amfitrion este Amedeo Ene.

Prin urmare, Realitatea TV solicită public o verificare minuţioasă a măsurătorilor audienţelor, întrucât o eventuală eroare sfidează zeci de mii de telespectatori care urmăresc şi apreciază programele şi informaţiile furnizate de postul nostru de ştiri. În plus, Realitatea TV justifică demersul public punând aceste discrepanţe pe seama intereselor comerciale ale posturilor concurente de televiziune, ale căror venituri şi încasări cresc în funcţie de măsurătorile audienţelor.

Analistul politic Cozmin Guşă a declarat, marţi, la Realitatea TV, că postul la care deţine funcţia de director editorial va demara o anchetă în ceea ce priveşte măsurarea audienţelor de către compania Kantar Media. Guşă a explicat că Realitatea TV are un “handicap”: nu aparţine niciunui grup politic.

Domnii de la Kantar Media bătându-şi joc de munca celor de la Realitatea TV generează o concurenţă neloială a celorlalte posturi TV şi pierderi materiale. Există şi un alt aspect de luat în seamă: recompensa profesională a celor care muncesc la Realitatea TV este dată de măsurarea acestor audienţe, care ar trebui să conteze. Din acest motiv nu vedeţi la noi scene gen vechiul sau noul Otv. Aceasta audienta de 0,0. Cineva a îndrăznit să măsoare că Realitatea tv a avut audienta 0 timp de 45 de min. Vom face toate demersurile potrivite. Se cunoaşte handicapul pe care îl avem: nu aparţinem niciunui grup de influenţă politică. Nu suntem proprietatea niciunui deputat PSD, a niciunui preşedinte PC şi nici postul de televiziune al lui Traian Băsescu”, a declarat Cozmin Guşă, la Realitatea TV.

Rareş Bogdan a fost și mai tranșant precizând că: firma Kantar Media îşi bate joc de audienţele din România. Nemulţumirile nu sunt numai ale noastre, ci şi ale PRO TV.

În direct, Rareş Bogdan a făcut un experiment. Şi-a dat numărul de telefon pe post şi i-a rugat pe telespectatori să dea un SMS. În scurt timp, au fost înregistrate peste 2000 de mesaje.

Licitatia prin care compania Kantar Media a fost aleasă sa masoare audientele TV incepand de anul trecut a fost contestata încă din 2011 de doua dintre companiile participante, MediaResearch si fostul furnizor al datelor de audienta, GfK Romania.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata