Peste două milioane de români au urmărit la Antena 1 finala „Mireasă pentru fiul meu”

loading...

Antena 1 a fost lider de audiență sâmbătă seară cu marea finală a reality-show-ului „Mireasă pentru fiul meu”, care a fost urmărită de peste două milioane de români.

mireasa pentru fiul meuPeste două milioane de români au urmărit în minutul de aur de la 22.36 finala reality show-ului „Mireasă pentru fiul meu”, prezentată de Mirela Boureanu-Vaida, emisiunea înregistrând un vârf de 11 puncte de rating și 25,7% cotă de piață, în timp ce ProTv obtinea doar 4,6 puncte de rating și 10,7% cotă de piață.

Ediția difuzată în prime-time între 20.30 – 00,21 a fost lider de audiență pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 s-a situat pe primul loc cu o audiență medie de 6 puncte de rating și 20,6% cotă de piață, în timp ce Pro TV a obținut poziția secundă cu 4,8 puncte de rating și 16,5% cotă de piață.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 își păstrează poziția de lider cu o medie de 7,5 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce ProTV înregistrează doar 4,1 puncte de rating și 11,5% cotă de piață.

La nivelul întregului public din România, diferența dintre prima clasată Antena 1 și cea de-a doua, ProTv este mai mult decât dublă. Astfel, Antena 1 a înregistrat pe parcursul difuzării emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” o audiență medie de 8,3 puncte de rating și o cotă de piață de 22,2%, în timp ce ProTv a obținut doar 3,5 puncte de rating și 9,5% cotă de piață

Aseară, Antena 1 a difuzat finala celui de-al patrulea sezon al reality show-ul „Mireasă pentru fiul meu”, iar pe data de 5 septembrie, în direct, la Antena 1, de la ora 20.30, debutează cel de-al cincilea sezon.

481 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*