Breaking news

Peste 2 milioane de români au urmãrit la Antena 1, meciul România – Slovacia

loading...

Peste 2 milioane de telespectatori au urmãrit asearã confruntarea România – Slovacia. Antena 1 a condus clasamentul de audienţã atât în prime time, cât şi la nivelul întregii zile.

antena 1 meciTelespectatorii au condus ieri postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time, pe targetul urban.

Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat şi ele competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Remiza România – Slovacia, transmisã în direct asearã de Antena 1 s-a clasat în topul audienţelor la nivelul targetului urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile.

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8% şi o cotã de piaţã de 15.1% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi în Prime Time, Antena 1 şi-a adjudecat prima poziţie  în clasamentul de audienţã, la nivelul aceluiaşi target, all urban.

Românii au urmãrit asearã cu sufletul la gurã ultima verificare a bãieţilor lui Victor Piţurcã înainte de dubla de foc cu Ungaria şi Turcia, meciuri decisive pentru calificarea la barajul Campionatului Mondial din 2014.

Astfel, confruntarea România – Slovacia s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului all urban, cu un rating mediu de 8.7% şi 21.6% cotã de piaţã. Locul secund a fost ocupat de Pro Tv, care în acelaşi interval orar, 20:56 – 22:56, şi la nivelul aceluiaşi target, urban, a înregistrat un rating mediu de doar 6.4% şi 15.8% cotã de piaţã.

În minutul de aur, atins la 22:54, peste 2 079 000 de telespectatori la nivel naţional îi urmãreau pe elevii lui Piţurcã, în speranţa cã aceştia vor obţine victoria mult doritã.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata