Next Star a spulberat a doua semifinală Eurovision

loading...

Românii au preferat să e uite joi seară la Next Star, și nu la a doua semifinală Eurovision în care au evoluat Paula Seling și Ovi, cu piesa Miracle.

next star - eurovisionNext Star  a fost joi seară peste Suleyman şi Eurovision, înregistrând o audiență de peste 2,2 milioane de telespectatori. În timp ce a doua semifinală Eurovision a fost urmărită doar de 900.000 de români.

În intervalul comun de difuzare, Next Star a spulberat şi ultima semifinală Eurovision, difuzată la TVR 1, care a ocupat abia cea de-a cincea poziţie în topul audienţelor.

Cea de-a doisprezecea ediţie Next Star s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional. Românii au preferat spectacolul oferit de talentaţii prichindei de la Next Star, în detrimentul serialului Suleyman, dar şi a ultimei semifinale Eurovision, în intervalul comun de difuzare.

Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 938 000 de telespectatori la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 9.3% şi 17.8% cotã de piaţã, cu mult peste celelalte posturi concurente. Locurile doi şi trei au fost ocupate de Kanal D şi, respectiv, Pro TV, care au înregistrat în intervalul 20:29-23:01 doar 6.6% rating şi 12.6% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 21:47, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 255 000 de telespectatori la nivel naţional, peste dublu faţă de cei care urmăreau atunci programul oferit de Pro TV.

Românii au preferat micuţa olteancă de la Next Star, Andrada, marea câştigătoare a celei de-a doisprezecea ediţie a super show-ului în detrimentul celui mai controversat personaj Eurovision, reprezentantul Austriei. Astfel, la 22:22, Antena 1 înregistra 6.6% rating şi 14.1% share, în vreme ce TVR 1 doar 3.1% rating şi 6.7% share pe targetul comercial 18-49 urban.

Aproape 900.000 de telespectatori au văzut la TVR 1 momentul culminant al serii, anunţarea rezultatelor. Minutul cel mai urmărit al spectacolului s-a înregistrat la 23.57, când 881.000 de români (la nivel naţional) ţineau pumnii echipei noastre şi aşteptau să fie enumerată şi România printre finaliste. Dintre aceştia, 738.000 reprezintă targetul urban (7,3% rating şi 20,9% cotă de piaţă). De altfel, ultimele 45 de minute ale transmisiunii în direct au adus TVR 1 poziţia de lider de audienţă. În intervalul 23.20-24.05 o medie de 704.000 de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau show-ul de la Copenhaga (rating 3,8%, share 12,2%), 583.000 dintre aceştia fiind din mediul urban (5,8% rating şi 15,3% cotă de piaţă medii). Pe întreaga durată a transmisiunii (22.00-24.05), TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,9% şi o cotă medie de piaţă de 10,8% la nivel urban.

721 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*