Breaking news

Meciurile din sferturile EURO 2012, cele mai vizionate programe tv în perioada 21-24 iunie

loading...

Cele patru meciuri din sferturile de finală ale Campionatului European de Fotbal, transmise în direct de TVR 1, TVR HD şi euro2012.tvrinfo.ro, au ocupat primele poziţii ale clasamentului programelor tv difuzate în ultimele zile.

Aşa cum era de aşteptat, cea mai vizionată partidă a fost cea disputată duminică, 24 iunie, între reprezentativele Angliei şi Italiei, încheiată cu lovituri de la 11 metri.

Meciul Anglia – Italia a poziţionat TVR 1 pe primul loc ca audienţă timp de peste două ore şi jumătate. În intervalul orar 21.45-24.25, TVR 1 a fost urmărit de o medie de 1.822.000 de telespectatori (rating* mediu de 9,6% şi cotă medie de piaţă* de 24,2%, la nivel naţional).

Dintre aceştia, 1.133.000 s-au situat în mediul urban (10,8% rating mediu şi 26,6% share mediu). Şi la nivelul publicului comercial, TVR 1 a fost lider de audienţă, fiind urmărit de 541.000 de telespectatori, în medie (9,8% rating mediu, respectiv 26,1% cotă medie de piaţă). Momentele pline de tensiune din finalul partidei au fost, de altfel, cele mai urmărite, aproape 2.000.000 de români fiind cu ochii pe TVR 1 pe durata transmiterii penalty-urilor.

Locul al doilea în clasamentul sferturilor de finală la EURO 2012 l-a ocupat partida Germania – Grecia, din 22 iunie. Şi pe durata acesteia (între orele 21.46-23.38), TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, ea fiind urmărită de 1.466.000 de iubitori ai fotbalului (7,7% rating mediu şi 18,9% share mediu, la nivel naţional), dintre care 926.000 în mediul urban (8,8% rating mediu şi 21,2% cotă medie de piaţă). La nivelul publicului comercial, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 7,5% şi un share mediu de 21,1%.

Interesul românilor a fost foarte mare şi pentru partida Spania – Franţa, ocupanta locului 3 la audienţă în topul EURO 2012. Desfăşurată sâmbătă, 23 iunie, în intervalul orar 21.45-23.35, ea a fost vizionată de 1.427.000 de telespectatori din ţară (rating mediu de 7,5% şi share mediu de 19,2%), dintre care 891.000 în mediul urban (rating mediu de 8,5% şi share mediu de 20,9%). Publicul comercial care a urmărit acest meci la TVR 1 a reprezentat un rating mediu de 7,5% şi o cotă medie de piaţă de 20,3%.

O medie de 1.200.000 de microbişti din întreaga ţară (rating mediu de 6,3% şi share mediu de 16,4%) au văzut, la TVR 1, partida Cehia – Portugalia, disputată joi seară, între orele 21.45-23.36. Şi pe acest interval, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate targeturile, înregistrând o medie de 782.000 de telespectatori la nivel urban (7,4% rating mediu, respectiv 18,3% cotă medie de piaţă), respectiv un rating mediu de 6,3% şi un share mediu de 18,1% pe target comercial.

De miercuri, 27 iunie, EURO 2012 intră în faza semifinalelor, transmise, de asemenea, live pe TVR 1, TVR HD şi euro2012.tvrinfo.ro. Astfel, pe 27 iunie, de la ora 21.45, Portugalia întâlneşte Spania, la Doneţk, iar joi, 28 iunie, la aceeaşi oră, are loc Semifinala 2, între echipele Germaniei şi Italiei, la Varşovia.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata