Breaking news

CNA spune că OTV emite ilegal în România

loading...

OTV a început să emită oficial, în noaptea de vineri spre sâmbătă, în România, după o pauză de zece luni, dar pe frecvenţa de satelit a postului DD TV. CNA spune că emisia OTV în țară este ilegală.

otv emite din nou

DDTV riscă să rămână fără licență după ce vineri noapte a preluat emisia OTV din Italia, în mod ilegal.

Laura Georgescu, preşedintele CNA spune că DDTV nu avea voie să preia semnalul OTV întrucât consiliul nu a aprobat o nouă grilă de programe a canalului.

Șefa CNA spune că DD TV are voie să difuzeze în grila sa filme, într-un procent de 67,5%, şi programe preluate de la televiziunea de muzică populară Inedit TV (32,5%).

Aseară, când pe DD TV a intrat semnalul OTV, a fost făcută o ilegalitate. Ca atare, în cursul zilei de sâmbătă vom demara un control, vom ridica înregistrările martor de la DD TV şi, în şedinţa de marţi a Consiliului, vom hotărî ce sancţiune aplicăm”, a spus Laura Georgescu.

Pe 16 octombrie, Dan Diaconescu a anunţat că a început să emită în Italia pe frecvenţa televiziunii Romit TV, dar şi pe internet, dintr-un studio amenajat într-o biserică din Vatican.

Însă, Arhiepiscopia Romano-Catolică Bucureşti a anunţat, vineri, într-un comunicat de presă că “OTV nu emite de la Vatican, iar Diaconescu nu are rezidenţă în Statul Cetăţii Vaticanului”, precizând că “afirmaţiile lui Dan Diaconescu sunt absolut false şi nefondate”.

Romit TV emite în Italia pe o licenţă digitală terestră şi nu deţine o licenţă de satelit proprie, după cum nici OTV nu deţine vreo licenţă audiovizuală în Italia.

CNA a retras, în şedinţa din 22 ianuarie 2013, cu unanimitate de voturi, licenţa audiovizuală a televiziunii OTV, din cauză că societatea Ocram Televiziune SRL, care deţinea licenţa televiziunii, nu a făcut dovada plăţii unor amenzi aplicate de Consiliu pentru încălcări ale legislaţiei audiovizualului, în anii 2009, 2010, 2011 şi 2012.

OTV a primit amenzi în cuantum de 1,17 milioane de lei de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, începând din anul 2009 şi până pe 28 martie 2012, când televiziunea lui Dan Diaconescu a intrat în insolvenţă, şi nu a făcut la CNA dovada achitării lor.

loading...
1 Comentariu
  1. Ionut Iaz spune

    Infectie in mass-media din Romania, asta reprezinta acest OTV.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata