Breaking news

Antena Stars, în top zece audiențe la nivel național după doi ani de emisie

loading...
0 1

În 2015, Antena Stars a urcat șapte poziții în top all channels și se clasează pe locul al IX-lea pe piața media din România.

antena starsMiercuri, 16 decembrie, postul de televiziune Antena Stars împlinește doi ani.

An de an a reușit să adune în fața micilor ecrane tot mai mulți telespectatori, iar în 2015 Antena Stars a înregistrat creșteri semnificative de audiență pe toate intervalele orare la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Antena Stars a reușit performanța de a urca șapte poziții în top all channels, clasându-se astfel pe locul al IX-lea pe piață. După doi ani de la lansare, emisiunile reper ale stației urmează un trend ascendent, întărindu-și poziția pe piață în sloturile cu cea mai agresivă competiție.

Emisiunea „Star Matinal” (difuzată în prezent între 08:30 și 12:00), devenită un reper în preferințele de vizionare ale telespectatorilor în prima parte a zilei, a crescut media slotului de dimineață cu peste 300% de la lansarea stației și până în prezent.

În perioada 1 ianuarie – 10 decembrie 2015, comparativ cu anul 2013, Antena Stars a înregistrat o creștere de 100% la nivelul întregii zile, având, în medie, 2,2 procente din cota de piață. O creștere importantă, de 36 procente a înregistrat și prime-time-ul, (19:00 – 23:00) care a avut o medie de 1,9% cotă de piață. Emisiunea „Răi da’ buni” a devenit o alternativă de vizionare din ce în ce mai atractivă cu toate că este transmisă în cel mai disputat slot.

Cea mai spectaculoasă creștere de audiență, de 186%, a fost înregistrată dimineața (06:00 – 10:00). Pe tot parcursul perioadei analizate, Antena Stars a obținut pe acest slot 2% din cota de piață. Singurul matinal din perioada verii, difuzat de Antena Stars, ocupă un loc de cinste în ierarhia canalelor de televiziune, după ProTV, Antena 1 și Disney Jr. Pogramul a devansat Kanal D, cu o medie de 4,1% din cota de piață.

În timpul zilei (10:00 – 16:00), creșterea a fost de 150%, iar cota de piață obținută, de 3%. Și intervalul 16:00 – 19:00 (access) a continuat trendul ascendent, cu o creștere de 100%, obținând astfel o cotă de piață de 1,8 %. În intervalul 23:00 – 02:00 (late fringe), creșterea a fost de 122%, iar cota de piață, de 2%. Emisiunea „Agentul VIP” și-a consolidat cota de piață într-un slot în care competiția e puternică.

În acest an, nu mai puțin de 3.686.000 de telespectatori de la nivelul întregii țări au urmărit timp de cel puțin un minut Antena Stars.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata