44.000 de euro strânși de TVR în Campania Oamenii Deltei

loading...

În urma campaniei umanitare demarată de TVR în primăvara anului 2009, intitulată ”Omenii Deltei”, organizatorii au adunat 44,000 de euro din sms-uri, precum și cantități impotante de hrană, haine și medicamente pentru locuitorii Deltei Dunării.

oamenii deltei 2Televiziunea Română a finalizat campania OAMENII DELTEI. Timp de o lună şi jumătate, TVR a încercat, prin programe speciale, să sensibilizeze opinia publică faţă de locuitorii din zonele izolate ale Deltei Dunării, oameni care la începutul secolului al XXI-lea se zbat în sărăcie.

În acestă perioadă TVR a reuşit să strângă 44.000 de euro în urma sms-urilor trimise de către toţi cei care au vrut să dea o mână de ajutor. Banii donaţi vor fi folosiţi în totalitate pentru proiectele din cadrul campaniei OAMENII DELTEI. Astfel, vor continua reparaţiile la singura unitate de învăţământ din zonă, şcoala din Letea, iar 20 de elevi, care termină clasa a VIII a, vor fi ajutaţi cu burse timp de 4 ani pentru a putea merge în continuare la şcoală iar 40 de copii din Deltă vor merge în tabăra, în vacanţa de vară.

Printre cei care au sărit în ajutorul oamenilor din Deltă se numără Crucea Roşie care va dona 1.200 de kilograme de alimente de bază pentru familiile nevoiaşe din zonă. La acestea se adaugă jucării pentru cei mici şi 100 de articole noi de îmbrăcăminte pentru adulţi. Tot prin intermediul Crucii Roşii localnicii vor beneficia de controale oftalmologice, iar cei care au probleme cu vederea vor primi câte o pereche de ochelari.

Liderul grupurilor de spitale private din Turcia, Acibadem, va dona o cantitate impresionantă de medicamente şi produse medicale. Şi Intersport şi Carrefour s-au alăturat campaniei TVR, cu articole de încălţăminte şi produse alimentare. La toate acestea se adaugă jucării în valoare de 2000 de euro oferite de Generalitat Valencia I.V.E.X. împreună cu Asociaţia Patronatelor Spaniole de Jucării, precum şi cărţi pentru copii şi tricouri din partea TVR.

907 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*