16 posturi de televiziune din Rusia, interzise în Ucraina

loading...

Războiul din estul Ucrainei, dintre armata de la Kiev și insurgenții proruși susținuți de Putin, lovește și în audiovizual. 16 canale de televiziune din Rusia au fost interzise în Ucraina.

tv interzisaConsiliul Naţional al Audiovizualului din Ucraina a interzis retransmiterea în această țară, a 15 canale TV din Rusia prin satelit şi prin reţelele de cablu.

Decizia vine ca urmare a hotărârii Tribunalului Administrativ districtual din oraşul Kiev care a decis că retransmiterea celor 15 posturi tv în Ucraina, este interzisă.

Cele 15 posturi tv din Rusia, interzise în Ucraina, sunt: Canalul 1. Reţeaua internaţională, RTR Planeta, NTV-Mir, Rusia-24, TVCI, Rusia-1, NTV, TNT, Petersburg-5, Zvezda, Ren-TV, RBK-TV, Life News, Russia Today și Istoria.

Interzicerea difuzării celor 15 posturi tv rusești vine la o lună de când Consiliul Naţional al Audio-Vizualului din Ucraina a hotărât să interzică transmiterea în Ucraina a postului rusesc de televiziune RBK-TV.

Eliminarea celor 16 canale de televiziune rusești din Ucraina au rolul de a feri intoxicarea populației cu informații trunchiate, furnizate de regimul lui Putin.

616 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*