România, în topul “Best value destinations for 2015” realizat de Lonely Planet

loading...

România a fost plasată, de unul dintre cele mai puternice ghiduri turistice din lume, Lonely Planet, în topul celor mai bune destinații de vacanță pentru 2015, prin prisma raportului ofertă turistică – preț.

romania - lonley planetÎn topul realizat de cei de la Lonely Planet, România  ocupă locul al nouălea, fiind depășită de  Tunisia, Africa de Sud, Shanghai, Samoa, Bali, Uruguay, Portugalia, Taiwan.

Națiunile din Estul Europei apar frecvent în listele celor mai bune destinații accesibile din punct de vedere financiar, dar cazul României este unul 100% garantat. Acum este conectată solid cu restul Europei prin linii aeriene low-cost, iar condițiile de cazare sunt comparabile, la toate categoriile de preț, cu cele din destinațiile mai cunoscute ale regiunii. Bucureștiul este un exemplu în acest sens, unde hotelurile primesc mai ales călători de business, astfel încât sezonul de vacanțe este, în mod neobișnuit, un extra-sezon turistic. Mai departe de aici, există cazări la case, accesibile, în sate medievale, castele spectaculoase și Delta Dunării, unică, cel mai bine de explorat cu bacuri ieftine, chiar dacă încete”, scriu autorii Lonely Planet despre România.

Ministrul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism, Florin JIANU precizează faptul că introducerea României în topul Lonley Planet, este o premieră pentru țara noastră.

“ Este o premieră pentru țara noastră. După zece ani, de când Lonely Planet realizează topurile anuale „Best in Travel”, România  este inclusă în  celebrele clasamente printre cele mai rentabile destinații ale anului 2015. Acest lucru reprezintă încă o dovadă a faptului că România devine din ce în ce mai vizibilă pe harta turismului mondial și confirmă tendințele anticipate de specialiști. România are potențial, iar prin instrumente create  să vină în sprijinul  turismului  sunt convins că putem performa și urca în topul destinațiilor” a declarat Ministrul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism, Florin JIANU.

575 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*