Breaking news

Îți dorești ca blog-ul tău să fie în top-ul celor mai bune din 2019? Iată secretele succesului tău online!

loading...

Ești pasionat de arta scrisului, iubești mediul online și îți dorești o carieră pe platformele virtuale? Ești dispus să investești în dezvoltarea ta proprie, astfel încât să faci față oricărei provocări pe care o vei întâmpina în calea spre atingerea obiectivelor tale, în calea succesului tău?

Pentru persoanele care doresc să își creeze un nume în industria blogging-ului, există diverse modalități care le stau la dispoziție pentru a se afirma, dar și pentru a obține un venit suplimentar sau constant. Cu toate acestea, nu este ușor să îți atingi acest țel, fiind nevoie să implici nu doar un capital financiar, ci energie și timp, având mereu la baza muncii tale, iubirea pentru scris și voința de a fi cel mai bun.

SECRETELE blogger-ilor de succes ai anului 2018

Succesul nu se obține ușor, el păstrându-se și mai greu. Cu toate acestea, beneficiile și satisfacțiile personale sunt de neegalat. Dacă ai suficient de multă voință și ești motivat, vei reuși să îți atingi toate obiectivele, creându-ți din această activitate o carieră, transformându-ți stilul de viață într-un “high lifestyle”.

  • Platforma stabilă

Ai grijă înainte de a investi într-o platformă pe care să îți construiești blog-ul / site-ul, ca aceasta să fie stabilă, astfel încât în timp, să nu întâmpini situații neplăcute. Mediul virtual este complex, iar diversitatea sa conduce nu doar către avantaje, ci și spre unele dezavantaje. Astfel, înainte de a achiziționa un spațiu în care să îți desfășori activitatea, asigură-te că este sigur și aparține unui furnizor legal, care îți poate garanta protecție cibernetică de o calitate înaltă. În România, pentru a nu întâmpina dificultăți sau erori, ai nevoie de un domeniu cu ro pe care să îți construiești site-ul.

  • Diversitate și Creativitate

Mediul online este vast, conținând un număr infinit de materiale, acesta fiind unul dintre principalele motive pentru care trebuie constant să fii pregătit cu noi idei gata să fie puse în practică, cu noi tehnici de a-ți surprinde urmăritorii, dar și cu o multitudine de subiecte care să îi determine să împărtășească cu cei dragi ce au găsit pe site-ul tău.

  • Conținut de calitate

În mediul virtual este foarte important să ai postări constante, pentru a nu ieși din zona de interes a urmăritorilor tăi. Cu toate acestea, nu lăsă cantitatea materialelor să îți scadă din calitatea pe care o prezinți publicului tău.

  • Interfața atrăgătoare

Deși este esențial ca materialele pe care le publici în mediul online să aibă o calitate aparte, nu trebuie să neglijezi aspectele tehnice, ținând cont și de design-ul blog-ului tău, de aspectul interfeței site-ului pe care îl ai. Acestea trebuie să fie echilibrate din punct de vedere cromatic și stilistic, potrivindu-se cu zona de interes pe care o ai (monden, fashion, make-up, travelling, lifestyle, arta culinara, etc.), fiind optimizate atât pentru desktop, cât și pentru mobil și tabletă.

Cum să îți monetizezi blog-ul

Oricine își poate crea în ziua de astăzi un blog, apelând la platformele care stau la dispoziția lor în mediul online. Cu toate acestea, pentru ca activitatea să poată fi monetizată, vei avea nevoie de câteva tool-uri și de noi abordări, astfel încât rezultatele pe care le vei obține, să se observe într-un timp cât mai scurt.

  • Google AdSense și optimizarea SEO

Printre cele mai cunoscute ajutoare ale oamenilor și brand-urilor de succes din mediul online, se numără AdSense și optimizarea SEO. Acestea sunt folosite astfel încât campaniile publicitare și investițiile pentru realizarea lor, să fie orientate către un public țintă mai nișat, crescându-se astfel șansele de obținere a unor rezultate mai bune și rapide.

  • Bannere online

Vizibilitatea este esențială pentru persoanele și brand-urile care își doresc să aibă un trafic crescut în mediul online. Din acest motiv, reclamele sunt un must care trebuie realizat în urma unei cercetări amănunțite asupra locurilor în care investițiile făcute, vor avea impactul dorit. Materialele publicitare trebuie să fie făcute cu ajutorul unor profesioniști care să pună în evidență cele mai importante atuuri ale tale, atrăgând un număr cât mai mare de vizitatori, prin mesaje cât mai scurte, concise, și imagini care să substituie “1000 de cuvinte”.

  • Promovări și colaborări (servicii / produse)

Dacă dorești să te faci remarcat în mediul virtual într-un timp scurt, trebuie să profiți de fiecare ocazie pe care o ai pentru a-ți mări networking-ul.  Cel puțin la început de drum, nu ezita să lucrezi în sistem TFCD (domeniile creative) sau barter (orice industrie), cunoscând cât mai multă lume, ieșind în oraș și fiind prezent la diverse evenimente mondene, având multiple colaborări și făcând promovări produselor sau serviciilor de o calitate înaltă, care au același public țintă ca și tine.

Orice vis poate fi împlinit dacă “visătorul” are suficient de multă voință și este dispus să lupte pentru îndeplinirea sa, având grijă să învețe și aprofundeze fiecare lecție pe care o trăiește. Acumulând experiență, încercând și improvizând când “planul de acasă” nu este suficient, vei observa că în fiecare zi, pas cu pas, vei ajunge mai aproape de atingerea țelurilor tale!

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata