Cât de eficientă este optimizarea SEO prin înscrierea site-urilor în directoare web?!

loading...

Optimizarea unui site se poate face prim mai multe căi. Înscrierea în directoare web reprezintă una dintre opțiuni. Însă, această metodă poate avea efectul scontat, doar dacă este făcută corect, în caz contrar, arunci cu banii pe fereastră.

inscriere-directoare-webDirectoarele web sunt un fel de cataloage web în care sunt incluse site-uri şi pagini web pe diverse categorii şi subcategorii.

Directoarele web sunt una dintre cele mai eficiente resurse de link building. Pentru a ajunge pe primele poziţii în căutările pe Google sau alte motoare de căutare, un site are nevoie de cât mai multe link-uri către el.

Aceste link-uri se pot obţine din înscrierea în directoare web. Prin înscrierea în directoare web se obţin link-uri de calitate, ele fiind practic obţinute pe viaţă printr-o simplă înscriere.

Majoritatea link-urilor obţinute în urmă unei înscrieri în directoare web sunt dofollow (cu transfer de page rank), acesta fiind de asemenea un aspect foarte important.

Însă, veți avea parte de toate aceste avantaje doar dacă efectuați manual o înscriere în directoare web PROMOdesk, care asigură o indexare corectă pe motoarele de căutare.

Pentru a beneficia de optimizare, prin înscrierea de site-uri în directoare web, recomandat este să fie maxim 10 link-uri din directoare web cu autoritate ce nu sunt penalizate. O lista directoare web romanesti te poate ajuta să îți înscrii mai rapid site-ul și să obții o indexare mai rapidă.

Dacă în urmă cu câțiva ani, directoarele web erau la modă și indispensabile în etapele de optimizare a unui site nou lansat, în ziua de azi, lucrurile s-au mai schimbat. Și asta pentru că motoarele de căutare au evoluat şi pot face singure o clasificare bună a fiecărui site. Astfel că în prezent eficiența dierctoarelor web s-a diminuat. O excepţie ar fi directoarele web internaționale precum DMOZ sau Yahoo Directory, întrucât au o autoritate foarte bună pe internet și motoarele de căutare le tratează ca atare.

Algoritmul Pinguin are că obiectiv identificarea link-urilor nenaturale create de proprietar sau “specialiştii SEO” pentru a obţine o poziţie mai bună în google, iar link-urile din directoare sunt prin natura lor link-uri artificiale iar google ştie asta, iar detectarea unui director de articole se poate face foarte uşor de algoritm.

Pentru a verifica dacă un director web este penalizat sau nu ar trebui să te uiţi la câţiva parametri:

– verifică dacă PR-ul este corelat cu vechime şi număr de IBL, un director web vechi ar trebui să aibă un PR de cel puţin 3, un PR mai mic poate fi un semn de penalizare

– caută în google fragmente de text unice din director, dacă nu apar în căutări e posibil să fie penalizat

– verifică numărul de link-uri externe din pagină de unde primeşti tu link-uri

Nu este recomandată înscrierea în directoare web ce solicită link reciproc sau postări de iconiţe, bannere .. etc. deoarece nu este eficientă, ba chiar poate afecta page rank-ul site-ului înscris.

În concluzie înscrieţi corect şi manual, Google nu va penaliza site-ul dumneavoastră. Feriţi-va de directoare web ce seamănă cu ferme de link-uri sau care ar putea fi penalizate de Google.

Foto: Lic.ro

1800 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*