7 greșeli comune în optimizarea articolelor pentru motoarele de căutare

loading...

Fie că scrii articole pentru un site de știri, pentru blogul personal sau pentru un site corporate, trebuie să știi că tot ceea ce faci afectează calitatea și cantitatea traficului. Acest articol are rolul de a te învăța cum să îți setezi corect și eficient fiecare element din site-ul tău, ce prezintă importanță pentru SEO sau pentru rata de click a articolelor tale.

Foto-Articol-7-greseli-seo-articole-blog-stiriDacă informațiile devin numeroase, pe parcurs, cere mai multe detalii la numărul de telefon afișat pe Www.Marketing-Strategic.com.

Conținutul de calitate va crește scorul de relevanță al paginii tale pe care Google îl acordă în funcție de un algoritm complex. Este foarte important ca site-ul tău și conținutul fiecărei pagini să poată fi asociate cu o tematică sau cu un domeniu. Sprijinul tău este conținutul relevant și optimizarea despre care vom vorbi în acest articol.

Iată care sunt cele 7 elemente de care trebuie să ții cont mereu și de care cei mai mulți copywriteri uită:

  1. Utilizarea de titluri de capitole

Dacă nu ai folosit niciodată heading-urile (titluri de capitole), ar fi cazul să o faci.

Acestea ajută cititorii tăi să parcurgă mai ușor conținutul și chiar pe crawlerii web. (un Crawler este un Bot care îți scanează site-ul pentru a ți-l indexa în motoarele de căutare. Facebook și Google folosesc astfel de crawlere). Este important ca motoarele de căutare să-ți segmenteze bine conținutul pe capitole.

  1. Folosirea unui cuvânt cheie principal

Focus Keyword sau cuvântul cheie principal trebuie să se regăsească în următoarele elemente: H1, H2,  metadescriere, primul paragraf, textul alternativ pentru imagine, în url-ul paginii, în text .

  1. Folosirea de linkuri externe în modul corect

Google va recunoaște platforma ta ca fiind un hub de resurse externe și nu un site spamy dacă vei defini corect linkurile din articole. Cu alte cuvinte, trebuie să te gândești și la cei către care îți direcționezi cititorii. Fii responsabil și creează niște linkuri relevante.  Dacă dorești ca un anumit link să nu fie urmărit de boții motoarelor de căutare, trebuie să folosești un atribut specific de ‘nofollow’.

Observi cum comunici cu internetul prin tot ceea ce faci?

  1. Uiți de meta elemente

            De regulă, ultimele versiuni de platforme care îți permit crearea de articole de știri sau de blogging, îți creează automat și meta titluri, meta cuvinte cheie și meta imaginile ce se afișează în rezultatele căutărilor online sau atunci când distribui conținut pe rețelele sociale. S-ar putea ca, pentru anumite pagini sau articole, să ai nevoie să definești niște meta elemente mult mai specific decât în informațiile din titlul respectivelor articole. Fii mai smart decât platforma ta web și gândește o strategie SEO. Metadescrierile, oricum trebuie să le scrii, folosindu-te de creativitatea de marketing.

Meta elementele sunt niște elemente html care optimizează comunicarea crawlerelor cu site-ul tău. Ajută-i să înțeleagă produsul tău online!

  1. Scrii articole fie prea lungi, fie prea scurte

Un articol de blog ar trebui să conțină între 300 și 1000 de cuvinte pentru a se clasa bine în motoarele de căutare. Totodată, conținutul va fi mai ușor de parcurs de către cititorii tăi. Scrie articole inteligibile, cu fraze nu prea lungi și folosind cuvinte relevante pentru subiectul general al site-ului tău.

Alungă monotonia din articolele tale prin ruperea conținutului cu imagini, idei scoase în evidență, linkuri către subiecte similare sau prin spațierea dintre rânduri.

  1. Nu îți optimizezi imaginile

            Este important ca imaginile încărcate să fie optimizate atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru a le explica utilizatorilor. Titlurile alternative explică informația din imagine, iar titlurile imaginilor se afișează atunci când cineva trece cu cursorul peste o imagine.

Informație Bonus: Denumirea imaginilor poate fi importantă pentru SEO.

  1. Conținutul duplicat

Google urăște conținutul duplicat. Nu crea articole duplicate și nici nu încerca să copiezi de pe alte site-uri Originalitatea este bună și pentru impresia generală pe care o lași cititorilor tăi. Dacă articolele tale sunt copiate din alte site-uri, acestea se vor afișa mult mai jos în clasamentul Google.

Experții de la brandul Marketing-Strategic.com deținut de Cristal Invest International, îți pot răspunde întrebărilor referitoare la optimizarea articolelor de bloguri și ale știrilor.

1539 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*