Breaking news

Noile tendinte din industria materialelor promotionale personalizate

loading...
0 11

In fiecare an are loc Expozitia Asociatiei Internationale a Producatorilor de Produse Promotionale. Editia de anul trecut a demonstrat clar ca intr-un an lucrurile s-au schimbat foarte mult.

Aceasta expozitie este despre produsele si tendintele din industria produselor promotionale personalizate ce sunt folosite de catre clientii din departamentele de marketing ale firmelor si companiilor. In ultimii ani nu s-au schimbat multe lucruri in acest sens insa, o atenta analiza a scos la iveala noile tendinte din aceasta industrie.

Este important de mentionat ca multe dintre tendintele din domeniul materialelor promotionale personalizate din anii anterior au fost la fel de prezente si la ultima editie a expozitiei, cum ar fi cererea de produse promotionale legate de tehnologie. Resuscitarea acestui trend a scos la iveala faptul ca insasi generatia millennials a confirmat ca produsele tehnologice si legate de tehnologie sunt cea mai importanta caracteristica a generatiei lor, potrivit unui studiu Nielsen.

Analiza atenta a scos la iveala urmatorul fapt: este nevoie de o reprezentare mai tanara a profesionistilor din aceasta industrie. Majoritatea furnizorilor si distribuitorilor sunt mai in varsta si nu raspund nevoilor clientilor din generatiile millennials si Gen X, deoarece le  ofera articole ieftine, care nu rezista in timp sau produse pe care acestia nu si le doresc de fapt.

O modalitate foarte buna de a combate acest lucru este de a acorda atentie tendintelor din industria materialelor promotionale care vin direct din parerile si modele de cumparare ale clientilor. Acesta este motivul pentru care este atat de important pentru departamentele de marketing sa cunoasca tendintele produselor promotionale din anii urmatori – astfel incat sa rezoneze cu (potentialii) clientii.

Un exemplu de tendinta care merita atentie este cererea pentru produsele marcilor de retail ce sunt folosite ca materiale promotionale, categorie de promotii care rezoneaza profund cu generatiile mai tinere; majoritatea comerciantilor de produse promotionale mai au de facut pasi in directia promovarii marcilor lor alaturi de o marca de retail bine cunoscuta.

Un lucru care nu s-a schimbat nici in acest an este urmatorul: clientii au inca nevoie de ajutor  cand vine vorba de a comanda produse promotionale. Tendintele din industria materialelor promotionale personalizate pot fi folosite pentru a completa strategia de marketing si pentru a amplifica valoarea adusa de produsele sau serviciile clientilor.

Trendul numarul unul este legat de tehnologia care continua sa creasca si sa se dezvolte tot mai mult. Acesta este cea mai semnificativa tendinta promotionala din ultimii ani deoarece categoria articolelor legate de tehnologie a inregistrat cea mai rapida crestere printre produsele promotionale. Nu este greu de inteles de ce se intampla acest lucru – asa cum am mentionat mai sus, oamenii cer produse legate de tehnologie deoarece sunt atat de utile. De fapt, utilitatea unui produs promotional este motivul principal pentru care destinatarul il pastreaza. Oferind un produs tehnologic util, nu numai ca se asigura ca destinatarul va fi multumit de brandul tau ci indica, de asemenea, ca produsul are un potential ridicat de generare a expunerii marcii la public.

Un alt motiv mai exact pentru revenirea acestei tendinte este evolutia functionalitatii telefonului mobil. Exista o categorie anume de produse legate de tehnologie care au optiunea de a fi personalizate, care fac viata si locul de munca al clientilor mai usoare, ajutandu-i sa ramana conectati fara efort suplimentar.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata