Breaking news

Cum îți promovezi afacerea? – Sisteme optime de publicitate

loading...

Ai o afacere și vrei să o promovezi într-un mod eficient? Alege o modalitate optimă de publicitate, astfel încât să atragi atenția clienților și să-ți vinzi mai rapid produsele. Pentru a avea succes în afacere, trebuie să cauți modalități eficiente de promovare a produselor pe care le ai.  

Sisteme optime de publicitate

O metodă excelentă de publicitate este pe Facebook. Aici poți prezenta pe pagina de profil numeroase informații pentru utilizatori, pentru a le atrage atenția asupra produselor tale. În funcție de buget, îți poți promova afacerea, mai ales că acum există companii care se ocupă special de acest lucru, ele vin cu soluții eficiente pentru antreprenori. Există și cursuri gratuite pe Google prin care se pot afla diferite strategii de eficientizare a reclamelor.

Pe pagina de profil, poți face reclamă la produse și prin organizarea unor concursuri, prin care atragi potențialii clienți, care sunt interesați de achiziționarea produselor mai ușor, mai ieftin. Este foarte important când faci acest lucru să ții cont de detalii pentru a-ți spori șansele de promovare reușită. Cadourile, tombolele, concursurile reprezintă tactici prin care îți poți spori șansele de a vinde produsele și de a crește numărul de clienți.

O altă strategie de marketing prin care să-ți crești cifra de afaceri este să creezi un program de recomandare. Prin acesta poți convinge anumite persoane să-ți aducă alți clienți. Desigur trebuie să fie o modalitate prin care să-i răsplătești, să le oferi ceva gratis sau să-i plătești în funcție de rezultate.

O strategie bună de a crește vânzările este să te faci cunoscut ca expert în domeniul în care ai afacerea. Poți refolosi conținutul despre afacerea ta, îl poți transforma în alt format pentru a-l folosi mai eficient, în alt mod. De exemplu conținutul video de pe blog îl poți publica pe altă platformă (Pinterest, Facebook) și astfel să-l prezinți unui număr mai mare de oameni. Poți folosi diferite forme de prezentare, cum sunt de exemplu PowerPoint, Video, Slideshare, Infografic.

YouTube este un motor mare de căutare, videoclipurile de aici apar deseori pe Google și alte motoare de căutare folosite frecvent de pasionații de Internet. Având în vedere acest lucru, trebuie să realizezi un videoclip interesant prin care să faci publicitate pentru produsele tale. Aceasta este o modalitate eficientă de a influența direct publicul (persoanele de pe YouTube) și de a atrage clienții.

Folosește YouTube pentru că este cel mai mare canal video care există în lume! Google este evident pe primul loc în topul celor mai mari motoare de căutare din lume, apoi pe locul al doilea este YouTube.  Prin intermediul unui video bine realizat (nu neapărat profesional) poți promova produsele tale pe YouTube. Dacă ai un smartphone destul de bun, poți filma full-hd cu acesta. Trebuie să ții cont de anumite aspecte:

  • Clipul video să fie clar, iar lumina de calitate cât mai bună.
  • Promovarea produselor să fie cât mai eficientă.
  • Pentru a crește gradul de atractivitate poți folosi text, muzică de fundal, dar și 1-2 persoane.
  • Alege un mesaj cu potențial de viral în afacerea ta, care să atragă clienții stârnindu-le curiozitatea.

După ce creezi reclama YouTube o poți promova pe alte rețele de socializare, cum sunt de exemplu Facebook, Twitter, Google+. Astfel vei putea atrage mai mulți posibili clienți, vei primi like-uri, share-uri, mesaje pro și contra în funcție de situație.

În rețeaua Google Display Network este un serviciu de remarketing prin care sunt afișate reclame pe Internet. Avantajul oferit de acest serviciu este acela că deși utilizatorii care intră pe site nu au achiziționat produsul, ei vor putea fi convinși pe parcurs să-l cumpere, prin reclame ce vor fi afișate ulterior și care le vor aminti de acel produs.

Pentru a atrage atenția clienților poți folosi de asemenea Panouri publicitare cu LED; cel mai recent software cu module P10Led.ro, astfel ești sigur că dispui de un sistem optim de publicitate. Întotdeauna este bine să alegi sisteme de publicitate de înaltă calitate, de la producători buni.

Afișaje LED Programabile sunt foarte avantajoase din mai multe puncte de vedere: se pot monta la interior sau exterior – beneficiind de un lac special pe bază de silicon împotriva umezelii – având și rezistența la intemperii, precum și vizibilitatea ridicată pe timp de noapte și posibilitatea personalizării în funcție de necesități. Afișajele de tip LED pot fi montate pe fațade, stâlpi, scene sau pe orice alt loc, întrucât montajul reprezintă de regulă o intervenție personalizată.

Tocmai datorită versatilității de care se bucură, panourile publicitare cu LED sunt utilizate din ce în ce mai des de către foarte tipuri de organizații și de către antreprenori. Acestea sunt folosite de către primării, de către organizatorii de concerte și evenimente, la fel precum de afaceri stradale, cum ar fi hoteluri, parcări, benzinării, farmacii, clinici și spitale, restaurante, localuri, hipermarketuri și magazine de orice fel.

Alege una sau mai multe din modalitățile de marketing prezentate și promovează-ți afacerea!

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata