Breaking news

Probleme cu despăgubirea Fan Courier pentru lustrele sparte. Păgubitul nu mai are toate lustrele deteriorate!

loading...

Compania din Bacău care a reclamat faptul că s-a ales cu lustrele sparte după ce a apelat la serviciile Fan Courier, riscă să nu primească despăgubirea întrucât nu mai deţine toate resturile din lustrele sparte. Fan Courier a confirmat pentru exclusivNEWS.ro această problemă dar a dat asigurări că va face totuşi despăgubirea către clientul din Bacău.

Pe 29 mai 2018, exclusivNEWS.ro relata despre cazul companiei de materiale electrice, scule si accesorii electrice si electrocasnice din Bacău care a apelat la Fan Courier pentru a livra către un client din Piteşti, lustre importate din Polonia.

Compania din Bacău a ambalat lustrele în cutii de carton şi a precizat agentului Fan Courier, când acesta a venit să le ridice, că în interior există conţinut fragil: lustre.

După ce lustrele au ajuns sparte la clientul din Piteşti, compania din Bacău a contactat Fan Courier pentru explicaţii. În loc de despăgubiri, reprezentanţii Fan Courier au spus că ei nu îşi asumă nicio vină pe motiv că lustrele au fost ambalate necorespunzător.

După ce exclusivNEWS.ro a solicitat un punct de vedere Fan Courier, compania a recunoscut că a greşit şi a acceptat să despăgubească clientul.

Pe 11 iulie 2018, compania din Bacău ne-a comunicat faptul că încă nu a primit despăgubirea de la Fan Courier întrucât agentul companiei de curierat a cerut lustrele sparte asa cum fuseseră ambalate.

“Din păcate FAN Courier refuză să înțeleagă să ne despăgubească, fiindcă s-au trezit după luni de zile să ne ceară toate resturile din colete. Noi avem toate cutiile distruse și ce a mi-a rămas din lustre, dar nu s-a păstrat tot (1 lustra și multiple abajururi). Le-am cerut măcar să ridice ce există și să despăgubească măcar 1 lustra și transportul și refuză în mod repetat (deși suma ar fi la 1/3 din total). Am înțeles, se preda NOTĂ ALN21330 că neonorată până la dată de 4.07.2018. Se consemnează refuzul de ridicare colete Fan Courier Expres, din care sunt în stadiul expus din considerente enunțate anterior“, a delcarat pentru exclusivNEWS.ro Iacobuţă Ioan Alexandru, directorul companiei din Bacău.

În 12 iulie 2018, exclusivNEWS.ro a solicitat un nou punct de vedere Fan Courier. Compania a confirmat existenţa problemei cu lipsa lustrelor sparte dar a dat asigurări că totuşi va despăgubi clientul din Bacău.

“Pentru expediția aceasta întocmim dosar la asigurător, caz în care trebuie să predăm acestuia produsele deteriorate. Nu am cerut înapoi cioburile, ci măcar elementele din metal ale lustrelor (3 la număr).  Ca să încheiem situația, vom face o excepție de data această și vom prelua ceea ce ne predă clientul”, a delcarat pentru exclusivNEWS.ro Roxana Magopet, Manager Marketing &PR Fan Courier.

Informațiile primite de la filiala Bacău a Fan Courier după ce s-a încercat recupererea produselor deteriorate: Produsele nu s-au ridicat de la client deoarece când un curier s-a prezentat pentru a le prelua acesta i-a arătat curierului 2 colete ce conțineau resturi din cele 3 cutii sesizate că deteriorate + 1 cutie goală. Cutiile nu puteau fi sigilate de curier pentru că erau foarte rupte. Clientul a precizat că doar așa i le poate da curierului + că are lipsa câteva produse din marfă ajunsă la el pe retur și îi va da o cutie goală. I-am comunicat clientului prin intermediul curierului că avem de preluat expediția care pe retur a ajuns deteriorată și să fie ambalată. Clientul nu a dorit să se conformeze și produsele nu au fost preluate. Clientul a dorit să trimită aceste colete în acest stadiu apelând la platforma olx.ro, vezi cmd SO12278 / 14.06. Această comandă a fost anulată deoarece cuprindea destinatar+adresa destinatar eronate + se solicită ramburs. 

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata