La service-ul Autoalmira, căutările tale au luat sfârșit

loading...

Afirmăm acest lucru pentru că a merge la un service auto de calitate poate să se asemene cu un doctor bun. O să vă perindați pe la câteva service-uri până când ajungeți la cel alături de care veți rămâne de acum încolo. Și acesta este cu siguranță service-ul Auotalmira.

service autoSediul în care service-ul Autoalmira își desfășoară activitatea este unul modern, mare, spațios. Am fost întâmpinați cu căldură din primul moment în care le-am călcat pragul. În scurt timp ne-am simțit înconjurați de profesioniști, de oameni zâmbitori. Se spune despre o casă că îți poți da seama despre cum arată înăuntru după încălțările proprietarului. Extrapolat la service Auto Almira, sala de așteptare era cea care din primul moment te îmbină să te relaxezi și să realizezi că ai ajuns exact în locul în care trebuie. Dotată cu televizor și cu reviste de specialitate, sala de așteptare este interfața service-ului.

”Dacă ați ajuns la noi, înseamnă că ați făcut cea mai bună alegere” ne liniștește doamna drăguță de la intrare, care crede despre noi că am venit pentru o programare. Modul de adresare al angajaților și totodată tratamentul de care au parte clienții service-ului Autoalmira reprezintă alte puncte pozitive primite și menite să îi facă pe aceștia să revină ori de câte ori au nevoie. Veți fi ulterior primiți de inginerul șef, cel căruia trebuie să îi destăinuiți problemele cu care se confruntă mașina. Asemenea unui doctor, inginerul șef vă va asculta, vă va pune o serie de întrebări de care nu trebuie să vă speriați și abia apoi o să vă programeze. Este o metodă excelentă pentru a face un prim contact cu clientul, pentru a pune bazele unei legături puternice. În acest fel, inginerul șef va putea să cunoască persoana din fața lui, iar clientul va putea să observe încă o dată profesionalismul angajaților Autoalmira.

Cele mai importante servicii prestate de service-ul auto

O clădire de mărimea celei în care service-ul auto Autoalmira își desfășoară activitatea spune multe despre ceea ce se desfășoară în interiorul ei. Dacă în sala de așteptare este o anumită stare de liniște și calm, odată ce se trece pragul înspre interiorul service-ului, totul se schimbă. Service-ul devine agitat, mecanicii îmbrăcați în salopetele cu însemnele service-ului muncind și discutând problemele pe care le întâmpină și care au nevoie de sprijinul unui specialist. Inginerul șef ne-a prezentat interiorul service-ului ducându-ne printre mașinile ridicate și explicându-ne care este rolul fiecăreia. ”Muncim doar cu aparatură de calitate. Suntem profesioniști și considerăm că merităm cea mai bună aparatură de pe piață. De asemenea, nu vrem să înșelăm așteptările clienților noștri.”

Personalul service-ului Autoalmira a înțeles pe deplin importanța clienților pentru ei, motiv pentru care au o puternică orientare înspre client. Am aflat totodată că la Autoalmira, se pot repara atât mașini mici, fie ele cu tracțiune simplă sau integrală, cât și Autoutilitare. A repara autoutilitare înseamnă în primul rând posibilitatea contractării unor companii mari, care au flote de mașini. Un posibil client care află acest detaliu despre service-ul auto, va deveni cu siguranță clientul service-ului Autoalmira.

autoalmira.ro

Geometrie 3d, servicii de vulcanizare, ITP, revizii la mașină, incluzând schimbarea filtrelor, verificare reglaje, reparații sisteme de frânare, reparații articulație, suspensie, transmisie, direcție, sunt câteva dintre serviciile pe care service-ul Autoalmira le oferă clienților săi. La acestea se mai adaugă și reparațiile la diverse sisteme ale mașinii, inclusiv sistemul de răcire a motorului, înlocuire curele distribuție, verificări, reglaje și reparații optice și pentru vizibilitate.

Ne gândeam dacă există vreun serviciu pe care Autoalmira să nu îl facă

Un client care se apropia de noi a acceptat să discute puțin despre experiențele sale cu service-ul auto Autoalmira. Am aflat că se numește Andrei și că meseria lui de bază este șoferitul.

La început am tot mers pe la diverse service-uri de aici din București. Mă uitam să fie aproape, să fie cele mai ieftine, să nu mă țină mult și evident, să fie de încredere. De fiecare dată plecam de la ei nervos, furios și pregătit să renunț și să caut pe altcineva. Așa am ajuns să îi cunosc pe băieții de la Autoalmira. Evident că am venit sceptic și aici. Dar cu siguranță că mi-am schimbat părerea după prima intervenție la mașină. Au urmat apoi mai multe. Acum, mașina mea este într-o stare excepțională, vin doar regulat aici să îmi fac reviziile și ITP-ul. Acum am venit să îmi iau roțile de vară, le-am lăsat aici în regim de hotel.

Discuția cu Andrei ne-a relevat un serviciu interesant, numit hotel anvelope pe care service-ul Autoalmira îl prestează. Clientul poate să vină și să ceară depozitarea roților în interiorul service-ului. O persoană dedicată va prelua solicitarea clientului, va demonta roțile în interiorul service-ului, le va pune în saci de protecție, după care le va depozita. Totul se va face cu profesionalism, clientul primind un aviz de depozitare cu detalii despre roțile lăsate în incinta Autoalmira și cu datele sale personale. Cu acest aviz, clientul se va prezenta pentru a-și ridica roțile. Este un serviciu interesant, relativ nou, un serviciu de care Andrei este foarte mulțumit și pentru care nu are decât cuvinte de laudă.

La final a venit întrebarea pe care noi am considerat-o cea mai dificilă

Inginerul șef ne-a spus foarte calm și relaxat că service-ul Autoalmira practică cele mai mici prețuri din București. Pentru el este ceva normal, problema lui principală fiind satisfacția clientului. Nu vrea ca cineva să plece din interiorul service-ului și să nu fie mulțumit sau să înceapă să caute în altă parte. Este conștient de concurența existentă pe piață, dar ne spune că o bază solidă de clienți le aduce și venituri destul de bune. Este mulțumit din punctul acesta de vedere și ne uimește încă o dată spunându-ne că ar putea să existe posibilitatea chiar să mai scadă puțin prețurile.

O asemenea abordare nu se mai prea vede în economie. Pe inginerul șef îl interesează cu precădere clientul și modul în care acesta îi va face publicitate. Cu prețurile cele mai mici și cu cele mai bune servicii de pe piață, service-ului Autoalmira i se așterne în față un viitor strălucit. Într-un mediu concurențial puternic, orice service trebuie să facă tot ceea ce este posibil pentru a se diferenția de celelalte. Service-ul Autoalmira se descurcă excelent la capitolul acesta, reușind să își devanseze adversarii prin aplecarea puternică înspre client. Este o abordare utilă, corectă și benefică în ambele direcții.

În ceea ce privește personalul, inginerul șef ne asigură că a adunat de pe piața de profil cele mai bune nume, cei mai buni profesioniști în domeniu. Ne spune despre unul dintre băieți că a muncit pentru o echipă din circuitul WTC. Este un lucru important, reușind să arate încă o dată cât de mult se pune preț pe calitatea muncii și cât de mult respect poartă clientului.

O singură vizită, destul de scurtă de altfel, a fost de ajuns pentru a ne da seama de avantajele competitive pe care service-ul Autoalmira reușește să și le construiască față de ceilalți jucători de pe piață. Reiterăm că în service-ul Autoalmira, clientul este respectat, înțeles și ajutat.

1375 5
loading...
5 Comentează știrea

Lasă un comentariu

*

*

  • Ion
    14 September 2015 at 16:51 -

    Conteaza foarte mult la ce service mergem cu masina,pot exista foarte multe service-uri de unde sa nu pleci multumit de reparatia masinii tale.

  • Cristina
    13 November 2016 at 22:22 -

    Multa lume spune ca e mai bine sa te uiti prima data la preturile practicate de un service auto, dar eu cred ca acest lucru nu este relevant, in plus, cu atatea posibilitati de verificare online a unui service auto e mai usor sa alegi locatia ideala pentru tine.

  • Miruna
    22 November 2016 at 10:51 -

    Mi-am facut ITP ul la acest service Almira cu 70 lei, si geometria rotilor cu 50 lei la un Logan din 2014. Recomand per total sunt multumita

  • Adriana
    31 May 2017 at 15:27 -

    Interesant articol, chiar nu stiam, multumesc de informatie

  • Silvia
    21 December 2017 at 12:59 -

    Un service foarte bun, multumesc pentru pont.