Breaking news

Compania eMag, acuzată de un client că i-a vândut un telefon defect şi că refuză reparaţia acestuia deşi e în garanţie

loading...
0 201

Adrian Beca a cumpărat în urmă cu doi ani de zile, un telefon de la eMag, în valoare de 3000 de lei. La trei luni de la achiziţie, telefonul a început să aibă probleme de tot felul. Deşi a fost trimis de trei ori în service, problema nu i-a fost rezolvată şi colac peste pupăză, i-au anulat garanţia pe motiv că telefonul a ajuns spart la Depanero.

A cheltuit o căruţă de bani pentru un smartphone şi în loc să se bucure de el, Adrian Beca trăieşte un coşmar de circa doi ani de zile. A fost plimbat cu vorba până când i-au anulat garanţia pe un motiv incredibil: telefonul ajunsese spart la service. Însă acesta a fost expediat prin firma de curierat în perfectă stare aşa cum scrie şi pe AWB. Din păcate, tânărul nu a avut parte de ajutor nici de la Protecţia Consumatorilor.

“Am achiziționat de la eMag în data de 23.04.2016 un telefon în valoare de aproximativ 3000 Ron. După doar 3 luni am început să am probleme cu acesta și l-am trimis în service de două ori consecutiv și la scurt timp au reapărut aceleași probleme. În data de 29.08.2017 a fost trimis pentru a treia oară în service către Depanero cu același defect, încălzindu-se la încărcare și s-a umflat în partea din spate. În data de 07.09.2017 am fost anunțat că se anulează garanția telefonului deoarece a ajuns spart în service. Menționez că după cum se poate vedea în awb telefonul a fost verificat de către curier în momentul în care am făcut expediția către service . Pe awb se poate vedea acest lucru :”expediția a fost recepționată completă și în perfectă stare” . După cum puteți vedea și în poza atașată, telefonul a ajuns la mine cu display-ul spart în interior dar sticla de pe suprafața este intactă. Am făcut sesizare și către protecția consumatorilor dar fără nici o rezolvare . Am luat legătura din nou cu cei de la Depanero încercând să le explic că telefonul a plecat intact de la mine și posibil a suferit un șoc în transport. Am luat legătura și ce cei de la eMag după ce am vorbit cu 8 operatori diferiți în zile diferite, toți au promis că se va rezolva problema și că o să fiu contact de către un consultant eMag dar clar că nu a sunat nimeni și nici nu a fost înregistrată nici o plângere. Asta mi s-au spus de către ultimul operator cu care am vorbit”, adeclarat Adrian Beca pentru exclusivNEWS.ro.

Dacă telefonul a plecat de la expeditor cu ecranul intact aşa cum scrie şi în AWB, atunci vina aparţine firmei de curierat şi nu proprietarului telefonului. Însă atât eMag cât şi Depanero s-au spălat pe mâini şi fără să se achite de responsabilităţi au “rezolvat” problema telefonului prin anularea garanţiei la un telefon cu o valoare de 3000 de lei.

edf

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata