Breaking news

Client Fan Courier, despăgubit de companie în urma unei anchete exclusivNEWS.ro

loading...

Un tânăr din București, care a fost ”țepuit” de un bărbat din Tecuci, prin intermediul firmei de curierat, a fost despăgubit de Fan Courier, doar în urma unei anchete exclusivNEWS.ro.

fan courierBucureșteanul a vorbit cu un bărbat pe forumul clubaudi.ro, să-i trimită prin curier, contra cost, un colet ce conținea un reseter auto pentru mașini.

Mare i-a fost surpriza bucureșteanului când a primit și plătit coletul livrat prin Fan Courier. Când l-a desfăcut acasă, în prezenta unei persoane, a constatat că plătise 866 lei, pentru 38 de cabluri și nici urmă de CD de instalare și aparat de resetat chei auto.

Pentru că pe colet era lipită o hârtie prin care i se garanta că în interiorul lui se află și aparatul de resetat chei, tânărul a sunat atât la Fan Courier cât și la cel care i-a expediat coletul. Totodată a mers și la Secția 13 Poliție din București, unde a depus o plângere pentru înșelăciune. Unde a avut nevoie de intervenția unei cunoștințe din poliție pentru ca agentul de serviciu să îi înregistreze plângerea. Acesta refuza să îi ia în considerare reclamația pe motiv că sunt prea multe astfel de plângeri la adresa Fan Courier și că oricum nu se rezolvă nimic și că doar i se aglomerează volumul de muncă.

Tecuceanul s-a făcut că plouă, dându-i asigurări că el i-a trimis tot aparatul și că vina ar fi a celor de la Fan Courier, și că nu i-a tras nicio țeapă.

Compania de curierat a spus că va face anchetă și că va bloca banii, până când se va lămuri problema. Numai că după două zile îl anunță că în urma verificărilor interne, vina nu este la ei și că au trimis deja banii către expeditor.

Dezamăgit de răspunsul celor de la fan Courier, de atitudinea poliției dar și de aroganța țeparului, bucureșteanul a trimis o sesizare pe adresa de e-mail a exclusivNEWS.ro în care a povestit pățania.

Contactat de reporterul exclusivNEWS.ro, bărbatul din Tecuci a spus că el a trimis atât aparatul de resetat chei cât și toate cablurle necesare, așa cum se înțelesese cu tânărul din Capitală și că el nu are nicio vină. Bărbatul a spus că a sigilat coletul în prezența unei angajate a Fan Courier din Tecuci și că a pus toate lucrurile în cutie.

Am sunat și la Fan Courier să aflăm mai multe detalii despre ancheta realizată în urma reclamației. După o discuție cu Adrian Iorga, director de vânzări Fan Courier pe București, am fost îndrumați să trimitem un e-mail cu doleanțele noastre către departamentul de reclamații.

Zis și făcut. Am trimis e-mail-ul cu pricina și am așteptat un răspuns. Acesta  a venit nu de la Fan Courier ci de la păgubit. Urmare a telefoanelor date și a e-mail-ului trimis de exclusivNEWES.ro, Fan Courier a demarat o nouă anchetă internă și a constatat că angajata din Tecuci e face vinovată de neglijență întrucât nu a verificat cu atenție ce conținea coletul expediat la București. Colet care avea aceeași greutate la sosirea în București, cu cea înregistrată la expediere.  Drept urmare, Fan Courier a recunoscut că un angajat al său a greșit și a returnat păgubitului întreaga sumă plătită celui din Tecuci.

Țeparul din Tecuci s-a speriat când a auzit că presa va scrie despre el și l-a sunat pe păgubit să-i spună că s-a creat o confuzie la curierat și că îi expediază produsul lipsă prin altă firmă de curierat.

Piesa a ajuns la București numai că nu funcționa. Așa că bucureșteanul a returnat-o companiei Fan Courier împreună cu cablurile primite, 38 la număr.

Fan Courier i-a returnat produsele cu pricina, țeparului din Tecuci, care de frică să nu se aleagă cu proces, le-a returnat banii încasați în mod înșelător.

Concluzia este că Fan Courier a realizat o anchetă internă reală, doar când subiectul a ajuns în presă.  Lucru care nu este deloc în regulă, întrucât în acest fel, se încurajează indirect țepele.

loading...
17 Comentarii
  1. Ardelean Andrei spune

    Buna Ziua! am avut si eu o patanie cu ei…am pierdut un laptop datorita lor..ce as putea sa fac sa-mi recuperez laptop-ul sau banii de la cei de la fan courier…din vina lor sa ajuns la asa ceva…i-am sunat ca e teapa sa opreasca expeditia dar nu a facuto:(

  2. zap spune

    Am patito si eu cu ei zilele astea , Am trimis un telefon , a ajuns la craiova unde cumparatorul cand sa verifice la scapat pe jos si i-a spart display-ul , pe urma telefonul a fost pus inapoi in colet si depozitat la sediu. sun dupa 4 zile si cer returul ,ajunge vad marea supriza … Sun ,dau emailuri ,poze tot ce trebuie … dupa 5 zile nici acum nu am primit un raspuns…

  3. Catalin spune

    Buna ziua! Trebuia sa imi inchid un PFA si am trimis toate actele unui domn din CLuj (unde aveam sediul social) sa le depuna ( eu fiind din Bucuresti). I-am rugat sa nu fie probleme ca e foarte important ce trimit, ei nelivrand actele de pe 17/12 pana pe 29/12 (si inca numar zilele pentru ca am ajuns sa ma cert cu ei si sa nu se intample nimic).

    As fi vrut sa pot sa ii dau in judecata, pentru ca eu acum voi plati penalitati din cauza ca ei nu au reusit sa livreze coletul cum mi-au spus si cum scria pe site – maxim 24h.

  4. Bajenaru George spune

    Buna ziua, am trimis un colet prin Fan Courier in data de 16-12-2014 la Resita, destinatar Tataru Marius,in data de 17 a ajuns coletul la destinatar acesta refuzandu-l pe motiv ca nu este de origine produsul expediat.Am urmat procedurile de returnare a coletului trimitand mail cu awb-ul si copie buletin atasate. Am sunat dupa cateva zile la Fan iar acestia mi-au zis ca vor trimite o cerere de urgentare a returnarii,aceiasi poveste in fiecare zi cand am sunat la ei. Au trecut doua saptamani si ceva de atunci iar coletul meu nu a fost returnat.

  5. hogea giuliano spune

    buna ziua nu mai trimit cat traesc eu cu fan mai bine prin posta am trimis ceva a durat o saptamana sa primesc bani spui cai fan melcul

  6. Romica spune

    Cred ca eu am patito cel mai rau, in data de 09.07 2015 am trimis un colet cu deschidere la livrare de la Fan Curier iasi cu un iphone 6 de 128 gb la Targoviste la un anume Burlacu Andrei; surpriza coletul a fost refuzat,nimic deosebit ; La retur cand deschid coletul in incinta sediului si mai multi angajatii “o copie de toata frumusetea”si ambalajul in care am pus telefonul lipsa mai era doar cutia de carton si aia rupta neglijent desigur am refuzat coletul
    .Tin sa mentionez ca la introducerea telefonului in colet a asistat o angajata care a preluat coletul si ea mi a dictat IMEI ul de pe telefon care a fost notat pe “factura”,dupa care a fost introdus in mai multe ambalaje de plastic cu bule de aer ,ar mai fi si camerele de luat vederii din sediu.Am facut plangere catre Fan Curier si am fost anuntat telefonic ca fac
    ancheta interna si ca poate dura si 90 zile. Nu mai inteleg nimic ce ancheta ???

  7. Ilie Mitu spune

    A fost expediat din Pitești către București un număr de patru lansete ambalate corespunzător pentru a fi trimise prin serviciul Fan Curier au ajuns la destinație una cu un inel spart și îndoit desfacinduse în prezenta curierului care a fugit și nu a dorit să consemneze în proces verbal
    Serviciul de reclamații nu am reușit să îi contactez într-o oră te lasă să aștepți la robot

  8. Raica Gheorghe spune

    Cea mai penala firma de curierat. Am confirmarea ca a plecat comanda de pe 27.07.2016 și încă nu a ajuns la mine 02.08.2016.Unde sunt cele 48 de ore? Asta datorită curierului din Moldova Noua care habar are pe ce lume trăiește,ca sa nu îl jignesc mai rău. MM

  9. Dan spune

    buna ziua!!!!am fost pentru a doua oară nemulțumit de acest serviciu,sper ca acum sa mi pot recupera coletul,încercați in alta parte

  10. Oliviu spune

    Fan Courier, o firma de toata jena! Mi-au spart un tv de 5000lei si au intocmit un proces verbal mincinos cu destinatarul(sigur sunt pe “mana”). Dupa ei, eu sunt de vina de deteriorarea tv-ului. Feriti-va cat puteti de jigodiile astea. Faceti reclamatii la ANPC, poate cu ajutorul statului se vor desfiinta si vor disparea ! E incredibil ce pot face nemernicii si indolentii astia. Se pare ca nimeni nu ia o masura drastica cu firma asta de rahat!
    Scuzati-mi limbajul, dar cu asemenea “animale” nu ma pot abtine sa vorbesc altfel!

  11. Oliviu spune

    Fan Courier, o firma de toata jena! Mi-au spart un tv de 5000lei si au intocmit un proces verbal mincinos cu destinatarul(sigur sunt pe “mana”). Dupa ei, eu sunt de vina de deteriorarea tv-ului. Feriti-va cat puteti de jigodiile astea. Faceti reclamatii la ANPC, poate cu ajutorul statului se vor desfiinta si vor disparea ! E incredibil ce pot face nemernicii si indolentii astia. Se pare ca nimeni nu ia o masura drastica cu firma asta de rahat!
    Scuzati-mi limbajul, dar cu asemenea “animale” nu ma pot abtine sa vorbesc altfel!
    Daca aveti bunavointa sa ma ajutati pentru rezolvarea cazului meu, va sunt recunoscator(cazul e mult mai amplu)!!

  12. Catalin spune

    si eu am patit am comandat placa video si a venit un hard defect in colet acum am facut plangere la politie..macar daca era un cartof il prajeam..

  13. Florin spune

    Fancourier o firma care nu respecta procedurile, am ramas fara o bicicleta din cauza lor…Pe scurt din Focsani fiind am incercat sa fac un schimb de biciclete cu unul din Timis. Cand bicicleta mea a ajuns in depozitul din Timisoara mi-am dat seama ca respectivul voia sa-mi traga teapa si am facut cerere de retur. Peste cateva zile cand m-am dus sa-mi recuperez bicicleta am constatat ca ei i-au livrat-o totusi respectivului ( or fi fost mana in mana) si acum vor sa ma prosteasca pe fata ca am facut tot eu ulterior cererea de livrare.E ceva incredibil cu firma asta!!!

  14. preda robert spune

    Buna ziua!!am intampinat si eu in aceste doua zile de luni si azi o problema cu cei de la Fan Curier!eu am cumparat de pe Emag un produs un home cinema 5.1 apartinand de West Studio facand plata online cu cardul.Ieri imi ajunge coletul dar cand sa imi ridic coletul soferul imi cere ramburs suma de 309 lei eu deja platind online la Emag.Azi am reusit sa discut cu un angajat de la Fan Curier iam explicat care este motivul pt care nu am putu ridica coletul si drept multumire si nesimntire imi spune ca nu este treaba lor!!!

  15. florentin dorlea spune

    Mie Fan Curier mi-au spart laptopul trimis din Arad la Bucuresti.
    Nu au vrut sa auda de despagubiri….cica trebuia sa citesc informatiile de la ei de pe site …sa fac proces verbal..etc.
    Niste proceduri numai de ei stiute.
    Nu isi asuma nici o raspundere…sunt specializati in transportul de cartofi.
    Nu sfatuiesc pe nimeni sa trimita ceva prin ei…ori le pierd ori isi bat joc de bunurile tale ca apoi tot tu esti bun de plata.

  16. florentin dorlea spune

    Am uitat sa spun ca inainte sa il sparga …nu il mai gaseau.
    Dupa indelungi dezbateri telefonice……in situatia in care ai norocul sa-ti raspunda cineva la Telefon…l-au gasit..
    Apoi l-au livrat cu ecranul spart–
    Cred ca sunt specialisti in distrugere de bunuri pentru ca l-am ambalat si infasurat in 5 folii gonflabile de plastic.
    Dar presupun ca l-au aruncat pe rama…si s-a fisurat.

    Nu mai trimit in viata mea ceva cu aceasta Firma FAN CURIER

  17. Doru spune

    Foarte neseriosi…Doru

    Buna ,in legatura cu un colet AVB 97767983, expediat pe data de 26.04.2018, (azi fiind 05.06 2018),coletul fiind un retur de la o firma de dezmembrari auto, am fost sunat de un reprezentant al dumneavoastra din Orastie -punctul de unde a fost preluat coletul- ca sa-mi spuna ca cei de la dezmembrari nu platesc transportul retur,i-am spus ca o sa platesc eu tranportul-inclusiv taxa de retur- insa pana in ziua de azi nu am primit rambursul. Am sunat azi la numarul de informatii Fan Courier,i-am dat AVB-ul celui care mi-a raspuns,a verificat si mi-a spus ca returul ,adica coletul si nu banii -asa cum am vorbit cu operatoarea de la Orastie-,deci coletul este prin Ineu…si o sa vina in curand la mine coletul nu banii.Intre timp eu mi-am cumparat piesa la autoturism deoarece aveam nevoie de masina si nu putea astepta luni de zile dupa ramburs sau colet. Astept coletul si o sa merg la avocat cu chitanta de la curier si cu convorbitile avute cu reprezentantii Fan Courier din Orastie si cea ce azi de la sediul central ca sa vedem ce este de facut in privinta banilor si timpului pierdut… Daca aveti o adresa de e-mail o sa va trimit convorbirile avute cu operatorii d-voastra. Pe site nu am gasit la contacte nici o adresa de e-mail,decat doua numere de telefon la care astepti jumate de ora si nu taspunde nimeni… Cu stima Doru Culda

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata