Campaniile Google Adwords pot creste vanzarile considerabil

loading...

Toate intreprinderile indiferent de dimensiunea lor, au un obiectiv in comun: cresterea numarului de client, acesta fiind si in directa corelare cu marketing-ul. In zilele noastre sunt foarte multe modalitati prin care o firma se poate promovare pentru a-si atinge obiectivele propuse. 

Articol AdWordsGoogle AdWords este unul dintre cele mai importante canale de promovare ce pot fi folosite de firme, iar intelegerea modului in care functioneaza acesta, dar si beneficiile pe care le ofera va v-a face sa va ganditi foarte serios sa investiti in astfel de campanii de promovare, asta in cazul in care nu ati facut-o deja.

Campaniile Google AdWords sunt capabile sa expuna anunturi la peste 80% din utilizatorii de internet ce cauta un anumit obiect.  Acest lucru poate creste fara indoiala potentialul afacerii dumneavoastra. Eficienta campaniilor AdWords este data de  posibilitatea costumizarii anunturilor in functie zonele geografice (orase, judete sau tari), posibilitatea cresterii sau scaderii sumei licitate pentru afisarea fiecarui anunt, puteti folosit strategii de licitare, rula experimente pentru a stabili ce este eficient si ce nu pentru campaniile ce ruleaza, realizarea unor campanii specifice sau generale si lista poate sa continuie.

Un alt avantaj major al Google AdWords il reprezinta relevanta. Pe baza cuvintelor cheie utilizate si anunturi, veti oferi solutii exacte putin utilizatorii de internet in momentul potrivit.

De exemplu: sunteti un service GSM, iar un utilizator are nevoie de un nou ecran la telefon. Imedia el va cauta un service GSM in apropierea lui care sa il ajute sa rezolve problema. El va tasta “service gsm inlocuire ecran pret”. La tastarea acestor cuvinte cheie anuntul dumneavoastra se va afisa pe prima pagina, iar el va da clic pe anunt pentru a obtine mai multe informatii. Ajuns pe site aveti un posibil client care v-a generat trafic, dar care va poate genera si venituri daca prin continutul de pe site il convindeti sa apeleze la serviciile dumneavoastra.

In Romania metode de promovare precum SEO, campanii Google Adwords, Facebook Ads, E-mail Marketing si altele, a inceput sa castige teren in ultimii ani si tot mai multe firme au inceput sa inteleaga necesitatea acestora, astfel incat sa obtina rezultate imediate si masurabile.

Acesta satisface aceste cerinte alte intreprinzatorilor, intrucat ofera un control riguros asupra resurselor financiare utilizate, dar si asupra desfasurarii acestora, platforma oferindu-va informatii detaliate despre impactul campaniilor (cost, click-uri, pozitie medie, rata de click, costul mediu pe click, positia medie,  numarul de conversii, rata de conversie, costul pe conversie etc).

Google AdWords este unul dintre cele mai puternice intrumente de publicitate create vreodata, ce ofera posibilitatea afacerilor sa atraga potentiali clienti pe site, acestia putand sa devina clienti. O alta metoda de promovare eficienta sunt campanii Facebook Ads, insa nu pentru orice business, de exemplu pentru zona de fashion, Facebook este destul de eficient, insa pentru zona de B2B este dificil.

Deciziile importante din cadrul firmei au nevoie de argumente, iar AdWords va ofera motivele necesare pentru a lua in calcul folosirea acestui canal de promovare:

– Acesta poate creste numarul lead-urilor obtinute, dar si al clientilor;

– Este o platforma de marketing online foarte flexibila;

– Randament mare al investitiilor  (ROI);

– Rezultate rapide si explicite;

– Este o sursa de trafic de calitate;

– Firmele afla mult mai multe despre piata pe care actioneaza, dar si despre clientiilor.

Investe inteligent in lucrurile ce iti pot schimba radical activitatea din cadrul firmei!

830 0
loading...
No Comment

Lasă un comentariu

*

*