Breaking news

5 idei de concursuri pe retele sociale pentru promovarea afacerii tale

loading...

De multe ori, un concurs iti poate aduce mai multe rezultate decat ad-urile in lumea retelelor sociale. Este o metoda utilizata des in promovarea online si partea buna e ca necesita putin timp pentru a fi implementata, insa trebuie executata cu grija.

Partea cea mai grea este sa gasesti o idee buna deoarece publicul vede imediat un concurs facut cu superficialitate.

De asemenea, un concurs cu rezultate slabe ar putea dauna imaginii afacerii tale.

Un concurs de succes pe retele sociale presupune sa ai un obiectiv clar in privinta rezultatelor, sa selectezi cu grija premiul, sa fii cinstit in privinta castigatorului si sa promovezi concursul la cat mai multa lume.

In acest articol vom vorbi despre posibile abordari de concursuri pe social media care te-ar putea inspira:

Concursuri cu trageri la sorti

Tragerile la sorti merg de minune atunci cand obiectivul tau este colectarea e-mailurilor, like/follow/share a profilului tau in vederea cresterii numarului de followeri. Este o metoda foarte rapida de a creste numarul de followeri, mai ales daca una din cerinte este share-ul. Premiul ar trebui sa fie ceva destul de valoros, avand in vedere ca sansele de castig ar fi destul de mici.

Concursuri cu video-uri

Profita din plin de continutul generat de public prin organizarea unui concurs in care utilizatorii sa participe cu un scurt clip video. Clipul ar trebui sa fie legat de produsul sau serviciul pe care il oferi si trebuie sa fie distractiv pentru cel care filmeaza.

Concursuri cu scris

Una din cerintele concursului ar putea fi ca participantii sa scrie cateva paragrafe despre brand-ul, produsul, serviciul sau un eveniment organizat de tine la care au participat. Poti folosi apoi continutul pe site-ul tau in sectiunea de review-uri.

Concursuri de tipul “umple spatiile goale”

Concursurile in care publicul este nevoit sa cerceteze informatii iti poate aduce multa lume pe site fara ca acestia sa fie nevoiti sa dea click pe vreun ad. Poti face afirmatii de tipul “{Numele brandului tau} si-a lansat primul produs in anul _____”. Poate fi si un exercitiu de imaginatie cu propozitii de tipul “Cand ies in oras, imi place sa ____”. Pe castigator il poti selecta in functie de like-uri sau cu Random.org.

Concursuri cu giveaway-uri zilnice

O buna metoda de a creste awareness-ul (mai ales daca vinzi produse accesibile ca si pret) ar fi sa organizezi un concurs in care timp de o saptamana se ofera zilnic premiu cate un produs. Din nou, castigatorii pot fi alesi in functie de engagement-ul pe comentariu sau cu Random.org.

Pentru a evita eventuale dezastre de imagine provocate de lipsa de experienta, poti apela la una din cele mai vechi agentii de marketing din Romania: Gun Media (Gun.ro).

Echipa de social media de la Gun Media este compusa din oameni cu imaginatie bogata si experienta vasta in optimizarea campaniilor de Facebook si Instagram.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata